Announcement

Collapse
No announcement yet.

Novarossi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Novarossi

    Er det noen som har prøvd og fått ett godt kjennskap til Novarossi Toro Nero .21 Turbo?

    Skal kjøpe den, men ønsker å høre om noen har testa den?
    1/8 TNX 5,2R - 3PM
    TRF 801xt - 3PM

  • #2
    Skal vel være noe av det aller sprekeste man får tak i. Prøv søkefunksjonen så finner du nok mye bra info
    Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

    Comment


    • #3
      Har søkt litt.. men ikke lest om noen som har brukt den skikkelig.. skal være veldig bra ja, og gleder meg til å prøve den ut selv
      1/8 TNX 5,2R - 3PM
      TRF 801xt - 3PM

      Comment


      • #4
        mener at en eller 2 av førerene til www.buggyshop.no kjører med
        Toro Neroen, Og som jeg har blitt fortalt av buggyshop er at den er den råeste motoren som di har kjørt med.
        Har selv en Hyper 9 som venter på motor og jeg skal få hjem en Toro Nero til den.
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • #5
          Jeg hadde den i 8ight T'en min å det gikk noe inn i helvete.

          Comment


          • #6
            Er enig med dere,, jeg har den i 8t som jeg kjøpte av fredrik,, + at jeg har den i 8 buggyen også,, den går sykt godt,, men stor forskjell på den når det gjelder forskjellige potter..... noe som er vanelig regner jeg med,, uavhengig av motor..

            Har rimelig god kjøretid, selv om den er litt mer tørst enn f.eks p4...

            Har ikke så mye erfaring enda pga det ikke er særlig godt vær til å kjøre nå,, bruker heller en gammel motor på vinterstid....

            Men til nå,, er jeg kjempefornøyd..... Kan anbefales..
            Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

            sigpicTeam Elefun

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X