Announcement

Collapse
No announcement yet.

OS engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OS engine

    Hei..

    Er det noen som kan fortelle meg om OS18 er en bra motor?



    Mvh Olaf
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

  • #2
    OS 18 TM er ihvertfall en gullmotor.Vet ikke hvilken OS18 du tenkte på .Finnes flere typer.
    Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

    Comment


    • #3
      Originally posted by påsan 70 mod. View Post
      OS 18 TM er ihvertfall en gullmotor.Vet ikke hvilken OS18 du tenkte på .Finnes flere typer.

      Takk for info

      Tenker på den billigste av de,CV motoren..
      Går ut fra at de er ganske like de motorene,det er vel en turbo motor du siktere til

      Hva har du i Kyosho`en din?
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        OS 18 Tm hadde jeg i en Traxxas REVOsom jeg solgte .En av de beste motorene jeg har hatt ,så vidt jeg vet går den som ei kule ennå.Men den 18 CV motoren du referer til ,vet jeg ikke noe om.Men OS motorer er generellt bra motorer har jeg inntrykk av.I infernoen kjører jeg fortsatt med GX 21 motoren,ikke råd å drepe den he he .Har lyst på noe vassere ,men vil vente til den ryker.
        Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

        Comment


        • #5
          Kanskje jeg heller skulle oppgradere med en gx21 istedenfor,samme pris omtrent også
          Kan høre på Kyosho om den passer rett i Mfr`en!!
          Må ha motor buk til OS motoren,det hadde de ikke på Norwegian moddelers..
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X