Hei,
var så lur at jeg kjøpte en brukt nitrobil, følte meg ganske trygg på selger som sa han ikke kunne starte den der og da for meg fordi den manglet elektronikk, det forstod jo selvfølgelig jeg også, selger sa også at den var litt trang i toppen og litt hard å starte. Var visst ikke sålenge siden han hadde startet bilen sist.
Veeeeeeeeeeeeeeeel, nå har jeg prøvd sammenhengende å starte denne bilen 2 x 3 timer, med startboks vel og merke. Men bortsett fra litt eksos ut av pipa, så skjer det jævla lite. Når jeg tenker meg om har jeg ikke sett etter om stempelet går opp og ned, kan jo være lurt å sjekke For rotostart, må jeg ha sånn superverktøy? Eller kan jeg bare bruke en vanlig drill? Tar gjerne imot litt tips og triks for hva som kan være galt og hva jeg kan gjøre for å få start på hærket. Eller om jeg rett og slett bare har blitt lurt...
Det er en Picco .12 motor
var så lur at jeg kjøpte en brukt nitrobil, følte meg ganske trygg på selger som sa han ikke kunne starte den der og da for meg fordi den manglet elektronikk, det forstod jo selvfølgelig jeg også, selger sa også at den var litt trang i toppen og litt hard å starte. Var visst ikke sålenge siden han hadde startet bilen sist.
Veeeeeeeeeeeeeeeel, nå har jeg prøvd sammenhengende å starte denne bilen 2 x 3 timer, med startboks vel og merke. Men bortsett fra litt eksos ut av pipa, så skjer det jævla lite. Når jeg tenker meg om har jeg ikke sett etter om stempelet går opp og ned, kan jo være lurt å sjekke For rotostart, må jeg ha sånn superverktøy? Eller kan jeg bare bruke en vanlig drill? Tar gjerne imot litt tips og triks for hva som kan være galt og hva jeg kan gjøre for å få start på hærket. Eller om jeg rett og slett bare har blitt lurt...
Det er en Picco .12 motor
Comment