Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Karosseri galleri

    Hva er ditt fineste karosser, gjerne legg ut bilder, tips og triks hvordan du har lakket det
    Oslo Modellbilklubb
    Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

  • #2
    Her er mitt karosseri til DHI...

    Comment


    • #3
      Kult det karosseriet der altså!
      Lurer på hvordan i granskauen de klarer så rette linjer! (flammemønster er vanskelig!!)
      Ole Christian Solli
      www.gmbk.no

      Comment


      • #4
        Mitt karosseri ( samme lakkerer som Petter )

        Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE

        Comment


        • #5
          @OleC: Det råeste er at det ikke er brukt ferdige maskeringer, men skåret til på karosseriet...!

          Comment


          • #6
            Det fineste og eneste er dette:

            http://img6.imageshack.us/img6/107/hawk9xc.jpg
            HÃ¥kon Hawk Åmdal - Inferno TR-15 (Êsj), Nikko Sky Watcher, Savage SuperSport 4.6 og Agressor CRX (NY!!!)
            1990

            Comment


            • #7
              Det kan du ikke ha kjørt mye med Hawk AA?
              Oslo Modellbilklubb
              Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

              Comment


              • #8
                Lakket dette i sommer :



                Gikk tom for rosa da jeg lakket flammene, så det ble en fin fade-effekt ytterst på noen av de

                Comment


                • #9
                  Skulle vært så god til å lakke som det!
                  Bruker alle airbrush?
                  Oslo Modellbilklubb
                  Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

                  Comment


                  • #10
                    Hei,
                    Jeg brukte spray bokser, og ferdig utskjært maskeringsteip fra xxx-main på det karosseriet.
                    Det er mange forskjellige mønstre osv. å velge i på den teipen, fra Parma og mange andre og

                    Comment


                    • #11
                      Jeg prøvde det samme på min startus med no sånn man klistrert inni, men det ble ikke bra! faktisk veldig dorilg
                      Oslo Modellbilklubb
                      Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

                      Comment


                      • #12
                        Det er faktisk utrolig hva man kan få til med spraybokser og god planlegging! Jeg har lakkert noen karosserier med spray i det siste, og må si at resultatet ble helt greit. Klarte selvfølgelig ikke å ta noen bilder før de ble kjørt da...........
                        Erlend Guldal, 1986
                        |HPI Racing|JConcepts|Associated|KO Propo|Peak|Reedy|Keyence|

                        Comment


                        • #13
                          Har du bilder av den etter du har kjørt de?
                          Oslo Modellbilklubb
                          Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

                          Comment


                          • #14
                            De som er proffe til å lakke, kan jo legge ut hvor mye de (ca) skal ha for et touringkarr. ?
                            Dette kan være kjekt for oss som ikke kan/vil bruke tid på lakkering
                            Roger Larsen 67.... Valdres
                            Meritter: Svømmeknappen i 1977

                            Comment


                            • #15
                              Har ikke noen bilder akkurat nå, men jeg kan sikkert skaffe........
                              Det ene karosseriet er ikke i mitt eie fremdeles heller. Lakkerte det for en kamerat.
                              Bilder kommer i løpet av dagen/morgendagen!
                              Erlend Guldal, 1986
                              |HPI Racing|JConcepts|Associated|KO Propo|Peak|Reedy|Keyence|

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X