Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Livin Loud S15 Silvia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Livin Loud S15 Silvia

    jepp da legger jeg ut bilder av mitt lille prosjekt. dette er en tt01d coppermix. Kjøpte denne i 2007 og er topp fornøyd. så kan legge ut det jeg har gjort. Spec:
    TT01D, Alu dempere, orginal motor, nytt karosseri(coppermix silvia, Svartlakkerte reflektorer, med lysett. Andre felger og dekk(ukjent merke) som orginalt var krom men lakkert de sølv pga slitasje. prøver først og lære meg å skjenne bilen.
    Neon lyset på bilen er lagd ved hjelp av spyleveske slange som er teipa fast i karosseriet med dobbelsidig teip og en diode i bakkant, parklyset er koblet via en bryter og rett til et 7,5 volts batteri(5 watts lyspære til vanelig bil med blått silikon deksel, dekor er lagd ved hjelp av en 50mm bred pvc teip som jeg har klipt til og merker fått fra bilradiospesialisten fra kicker.
    Neste på lista er
    Få tak i bremseskiver
    Få tak i Eksos stuss
    Annen vinge bak
    nye dekk og felger
    Styring i alu.
    Nytt prosjekt og nytt karosseri Mulig en nissan skyline, 180sx eller lignanes eller et audi A4 avant karosseri fra hpi. time will show.
    Så er bare å kommentere bilder og komme med tips og hint om deler.

    FØR:




    ETTER NYTT KAROSSERI







    Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
    Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

  • #2
    Ny Dekor





    Sånn som bilen står nå




    Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
    Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

    Comment


    • #3
      Hmm fikk en liten ide
      YouTube - rc nissan skyline with stereo
      dette kan bli gøy hvis dette blir mulig. men må først tenke på et nytt karosseri og bygge på da...
      Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
      Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

      Comment


      • #4
        okey liten update: Speilene har fått klarlakk på seg ble 1000 ganger mye bedre ble ikke fullt så matt lengre, Eksos potte har blitt lagd av en gammel penn og noen andre deler og dobbelsidig teip/m diode inni, Demon dekor på siden av bilen i tribal look(homemade) og sist og ikke minst felger med bred byggekant som jeg syns så sinnsykt bra ut på bilen. here comes pics:

        felger:




        Diverse andre nye bilder:









        Feel free to comment
        Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
        Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

        Comment


        • #5
          ser kjempebra ut, du får kjøre i skumringslys og legge ut en video på youtube.
          Haiboxing drift skyline 1:10. Losi rockcrawler 1:26

          Comment


          • #6
            hehe karosseriet er ikke fullt så helt nå lengre da :S men vuderer og handle inn et nytt supra eller om jeg får tak i nissan s14a karosseri, tatt kontakt med abselutt hobby så får håpe på grei tilbakemelding, ellers har jeg opprettet ny prosjekt tråd på drifting seksjonen
            Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
            22år Søgne
            TT01D nissan s15 silvia

            Comment


            • #7

              siste updates her
              Andreas Hopland(TeamOctaneRacing,Leder)
              22år Søgne
              TT01D nissan s15 silvia

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X