Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvit og sort Tamiya lakk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvit og sort Tamiya lakk?

    Virker umulig å få tak i hvit og sort Tamiya lakk for tiden? Noen som har tips til steder de faktisk har det i butikk / på lager?
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

  • #2
    Importøren har ikke tatt inn varer på lang lang tid, så butikkene er tomme, jeg fikk imidlertid tak i hos www.nortrading.no
    XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
    Xray T3, LRP, Tekin
    Grenland Modellbil Klubb

    Comment


    • #3
      Originally posted by Finken View Post
      Importøren har ikke tatt inn varer på lang lang tid, så butikkene er tomme, jeg fikk imidlertid tak i hos www.nortrading.no
      Hmm, er visst utsolgt der også nå...
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment


      • #4
        samme hvert bidige år...

        Men skala1 har på lager... følg banner og shop i vei.
        Evt. hør med Stressballen som han kaller seg her
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Den er god - fikk kjøpt svart Tamiya lakk der men fortsatt på søken etter hvit...
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment


          • #6
            var på hobby24 i dag for å kjøpe lakk, men de hadde ingenting, de sa de sleit med å få inn, så det er tyderligivs etterspørsel.

            Stakk på biltema å kjøpte hobby lakk, skal se hvor lenge det holder.

            NB: har en hvit boks, men vet ikke hvor mye som er igjen! du kan sikkert få den av meg hvis du betaler frakt
            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

            Comment


            • #7
              Originally posted by Access View Post
              NB: har en hvit boks, men vet ikke hvor mye som er igjen! du kan sikkert få den av meg hvis du betaler frakt
              Takk for tilbudet, men får satse på webshop eller noe som er nærmere.
              "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

              Comment


              • #8
                Vi har gått over til Kyosho-lakk istedenfor de vi ikke får tak i fra Tamiya. Funker knall det!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X