Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kule farge komboer ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kule farge komboer ?

    heyhey, er det noen som vil dele sin kuleste farge kombo ? skal lakke nytt karros og har sykt lyst på en fet farge kombo, jeg er åpen for alle slags farger !, gjerne mønster også, takk !
    Sakura zero-s Drifter
    Team Losi eight-t
    HPI Trophy Flux

  • #2
    har ikke prøvd det enda, men hadde ikke sån sjakk mønster sett litt kult ut? Hvit bakgrun og svarte ca 1x1cm kvadrat?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      jo det hadde vært råå, men de tar jo sykt lang tid å lage, eller finnes det en lettere måte ?
      Sakura zero-s Drifter
      Team Losi eight-t
      HPI Trophy Flux

      Comment


      • #4
        Eg er helt grønn på lakkering Men vi får se, har planer Om å lakkere mitt neste karroseri slik som det... Blir nok ikke så alt for lenge til, da vet eg mere hvordan det var.

        Men det eg ser for meg er at man legg på maskeringsteip der man vil ha svarte ruter også lakker ivei Som sagt er eg veldig dorlig på lakkering

        Bilder kommer
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          jeg skal lakkere et karros i helga, kjøper lakk i morgen, hakke peiling på hvilken farge kombo jeg vil ha !
          Sakura zero-s Drifter
          Team Losi eight-t
          HPI Trophy Flux

          Comment


          • #6
            Spørs jo litt på åssen karosseri det er og kanskje? Litt flere ideer som kan komme.

            Sent from my HTC Desire using Tapatalk
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • #7
              det er et jconcepts illuzion til rc8t. Kanskje hvit og rosa eller hvit og en eller annen farge ?
              Sakura zero-s Drifter
              Team Losi eight-t
              HPI Trophy Flux

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X