Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestilling av custom paintjobs på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestilling av custom paintjobs på nettet?

    Hei,

    noen som kjenner til nettsider en kan bestille custom designa 1/10 190mm og 200mm karosserier?

    Enten utifra et utvalg av forskjellige som de har på lager, eller ved bestilling av unike design.

    Og da tenker jeg skikelig utførte jobber og ikke bare "ferdige masker" og litt spray som jeg kan gjøre selv hjemme.
    OnRoad: Kyosho V-ONE R4 - Xray T3 2011
    Offroad: Baja 5Bv2 - Slash 4x4 Ultimate TQi - Savage Flux HP - Team Associated SC8e - HPI Vorza
    Mini: Team Losi SCT - MiniZ MR02 Aston Martin - Thunder Tiger ZK2

  • #2
    Har tittet litt på karosseriene fra rc-racingzone på eBay, der er det jo mye bra.

    Ellers har adrcracing også noe.


    Et eksempel fra rc-racingzone:

    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #3
      Du finner mange som kan lakke til deg her: http://www.rctech.net/forum/painting...g-painter.html

      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kesku View Post
        Et eksempel fra rc-racingzone:

        Måtte kikke litt på det for å faktisk se om det var 1:10 eller 1:1
        Lexan kantene og 2D eksos bak røper det jo men kul måte å lage "preview" på, det skal de ha.

        Comment


        • #5
          Tusen takk for svar. Nøyaktig det eg var ute etter
          OnRoad: Kyosho V-ONE R4 - Xray T3 2011
          Offroad: Baja 5Bv2 - Slash 4x4 Ultimate TQi - Savage Flux HP - Team Associated SC8e - HPI Vorza
          Mini: Team Losi SCT - MiniZ MR02 Aston Martin - Thunder Tiger ZK2

          Comment


          • #6
            AMairbrushing@hotmail.com ta kontakt med Amund Martinsen på den mailen eller på facebook. en fra spikkestad i røyken komune buskerud.

            han lakkerte min honda civic som tok 1 plass for fineste karosseri på nm i drifting. har lagt til bilder av mitt i karosseri bilde siden her inne.
            Ole Kristian Blix
            Kana\Hurum

            TOFTE RC KLUBB

            MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X