Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lastebiler populært?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den der var skikkelig tøff! Noen som vet hva prisen blir? Rundt 200 daler som de andre hengerne?

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • Pris har vi ikke sett enda, men regner med at den vil ligge på ca. det samme som de andre hengerene ja.
      Siden Scania'n ikke ble noe dyrere enn de andre lastebilene.

      Comment


      • får se hva man finenr ut med den hengern ja...fikk multikittet i dag så nå går vel helga med til å montere...gleder meg som en unge til å teste........

        (tror jeg har gjort et valg.....jeg har bestemt å aldri bli voksen)
        Arne Gabrielsen (-75)
        bil savage 3,5,3 trinns kasse,revers modul,double brakes,
        ,Tamiya knight hauler og snart tippsemi til den

        Comment


        • hei folkens
          ser at sellamodels.com blir nevnt ofte, åssen er de å handle fra og hordan er opplegget da pakken ankommer norge?
          Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

          Comment


          • Globe Liner eller Scania?

            Hoi. Titta rundt på det det som er av lastebil her inne. Er klar for en nå snart. (blir min første) Er vel greit å bestille fra stella models? Lyst på Globeliner pga plass i hytta, 3aksler og synes "old shcool" er litt tøft. Ser de får inn 3akslet scania snart også, men det har jo "alle" Så da må jeg velge Tar med MFU og kulelager. Er det noe annet de har som bør være med? Radio har jeg, Hitec optic 6.
            Last edited by NutWing; 2 April 2009, 02:14.

            Comment


            • stella er topp å bestille fra.
              Bil, mfu og kulelager er vel det viktigste tenker jeg.
              Hva med ett sett alu-felger, henger, lyssett til henger, elektriske støtteben, takspoiler og oljefylte dempere med det samme du bestiller?
              Bare noen tips fra meg dette da

              Comment


              • Joa, tenkte på det også. blir vel noe stash ettervært får jeg spørre om ca pris på frakt fra stella? (har igrunn aldri besillt no fra utlandet)
                raskeste måte er mest akktuelt. Blir nok en Globe Liner tenker jeg.

                Comment


                • Ja Globelineren er fin den.
                  Har du planer om å fikse litt på den så den ligner mer en Petererbilt 352, som på bildet i avataren din som du har funnet på timetunnels?

                  Hvis du registrerer deg hos stella, kan du putte det du vurderer å bestille i handlekurven.
                  Så klikker du deg bare videre til du får prisen for de forskjellige fraktalternativene, da ser du totalsummen du må betale før de sender varene.
                  Du trenger ikke klikke deg så langt at du sender bestilling, men kan endre innholdet i handlekurven om du ønsker det.
                  MERK: Du må betale via Paypal hos stella, da de har problemer med Visakort.
                  Stella skriver kun porto som verdi på pakken, slik at du slipper å evt. måtte betale moms på innholdet
                  Last edited by Pete359; 5 April 2009, 00:22.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X