Announcement

Collapse
No announcement yet.

gravemaskin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gravemaskin

    har sett en deg videoer av hudrauliske rc gravemaskiner, er det noen som har erfaring og kjennskap til disse, er selv veldig intresert i gravemaskiner og sont
    Øystein Langjord 91 fg MT og mcd wide evo II !!

  • #2
    Er et par linker her:


    Dirty Harry Crawler Team
    http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

    Comment


    • #3
      Det som kan sies om rc gravemaskin er at du må ha mye penger for å få en sånn, standard ligger den på ca 3000 euro. Og de er ikke lett å få tak i brukt
      Scania R620, Liberherr 574 Hjullaster
      Savage 4.6ss, Artattack snøscooter

      Comment


      • #4
        ja, di er helsikes dyr , litt dumt men hudraulikk er veldig dyrt.
        Øystein Langjord 91 fg MT og mcd wide evo II !!

        Comment


        • #5
          Veldigt dumt at de er så dyre! Skulle gjerne ha hatt en sånn.
          Håvard H Høiland (94), Klepp Rc-klubb
          Fly: Dazzler, Twin Star. | Helikopter: Twister Bell Medevac.
          Biler: 1/5 EcoLine, gammel elektro, Tamiya clod buster, Stadium force TR-15.

          Comment


          • #6
            Pokker så dyrt da. Oppi 10 000 dollar for bare Trekker og tralle jo.
            Stefan Gjendem (-82)

            Comment


            • #7
              hei eg har vært eier av den hydrauliske Liebherr 922 graveren siden 7 - 8 tilbake.. kjøpte den av produsenten Harald Stahl.( Stahl modellbau ) ..vet ikke hva den er nå,men da den kom var den eneste av sitt slag her i landet.. den er ganske rå den. den er ganske sterk .fasinerer de fleste .. selv de som ikke er så Rc interesserte

              Comment


              • #8
                Hei. Dette hørtes veldig tøft ut. Hva kostet denne da du kjøpte den da? Er dette holdbare greier, så det går an å bruke litt? Kunne virkelig tenkt meg en sånn... Er nok mange som er misunnelig på deg for denne ja...

                Comment


                • #9
                  Den er laga i aluminium.. har blitt brukt myyye har bytta ett gir i beltedriften og en sylinder.. de er laga på en litt spesiell måte de sylindrene.. kan forklare siden om noen er interessert... eg kjører lastebil på kontinentet og satt og leste om den i det tyske bladet "truck modell" der det var reportasje om den. eg ringte og prata med han som lager de.. reiste forbi Heide og fikk sjå på den. eg var på vei til Frankrike og funderte veeeldig på den turen.. endte med kjøp.. den var dyr.. nøyaktig hva eg gav husker eg ikke,men husker eg fikk ett merkelig uttrykk fra dama i skranken i banken på grensa der eg tok ut pengene.. idag koster den 3350€ tror eg.. har visst hurtigkobling og tiltskuffe han kan levere til de og nå.. du kan kikke på nettet etter "truck modell" de er veldige på sånne ting i tyskland...... hvis du er på facebook ligger det film av graveren som eg har laga

                  Comment


                  • #10
                    Hva koster en RC-gravemaskin da? Jeg lurer på å kjøpe en.. Jobber mye med skikkelige gravemaskiner, men det har jeg i hvert fall ikke råd til ...

                    Comment


                    • #11
                      Skikkelige RC-gravemaskiner koster gjerne både 30 og 40 000,-

                      Vanvittige priser på sånt
                      HPI Baja 5T

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X