Man må ha egen girservo for å gire. Slike biler med tretrinnskasse har litt mer drivverk å dra rundt enn en TT01 foreksempel, så da vil det nødvendigvis støye litt mer enn i en slik.
Jeg kjøpte servo, men da har jeg sikkert kjøpt feil type servo om det er en egen til gir... Har en lyd som høres ut som tannhjul som gnisser, men det er ingen tannhjul som gnisser.
Ja jeg har fult bruksanvisningen til punkt og prikke, og alle tannhjulene går som de skal, det er bare det gir greiene jeg ikke fatter en skit av, for den girer ikke, har kobla til servoen og greier, sikkert bare en bagatell, siden det er helt nytt for meg må man regne med litt feil koblinger og litt slikt
Girer ikke? Altså servoen står helt i ro og flytter ikke på seg? Da er vel servoen ødelagt da...? Forklar gjerne litt bedre. Hva er det du ikke forstår? Enkelt å greit så er det vel en "stang" som kommer ut av girkassa som kan dras lenger ut, eller dyttes lenger inn for å få de forskjellige girene.
(dere lastebilguttene må korriger meg om jeg har feil, jeg regner bare med det er samme prinsippet på girkassene på lastebilene som på high-lift)
Stemmer det at det er en stang som gr ut av motoren som kan dyttes inn og dras ut så disse greiene inni motoren beveger på seg for for og låse tannhjul og slippe opp tannhjul, men den beveger seg ikke i det hele tatt på meg, jeg kjøpte jo ny servo i går, den skal jo ikke være ødelagt.
Ja får se litt på den, drar i siviltjeneste idag så den får ligge litt, jeg tar med meg Hpi driftern, TT01 og Plasma edge med meg Må ha litt og finne på.
Comment