Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trailer treff på Badet 28 aug fra kl 18.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Endelig fikk jeg tid til å sitte ned å gjøre ingen ting, og da benyttet jeg sjansen til å legge ut noen filmer på Youtube fra treffet på Badet. Jeg hadde glemt å lade kameraet så det ble ikke så mye filming.
    Det kom overraskende mange på treffet så vi prøver med et nytt treff torsdag 25.9.08.

    Det har kommet mange positive tilbake meldinger men det må være noe som kan gjøres bedre, kom med tilbake meldinger om hva vi kan gjøre for å få det enda bedre. F.eks skal vi kjøre en uhøytidelig konkurranse på ferdighets kjøring, skal vi kåre en ”best in show”

    Her kan dere se filmene.

    YouTube - Trailertreff på Badet #1

    YouTube - Trailertreff på Badet #2

    YouTube - Trailertreff på Badet #3

    YouTube - Trailertreff på Badet #4


    Glenn
    Badet Raceway. Best på små biler og snart båt
    www.bilbane.no
    www.rclastebil.no

    Comment


    • #17
      hei

      gøy og se det på film også,jeg kommer den 25 det håper jeg flere gjør

      da er også hydraulikken i drift på grusbilen



      ole
      getting high by digging deep

      Comment


      • #18
        Trailer treff på Badet

        Nå nærmer det seg nytt treff på Badet (25.9.08 kl 18.00 ). Sist gang melde folk seg på med frekvenser her på forumet, dette fungerte dårlig da noen som hadde meld seg på ikke kom og da ble noen stående å se på. Derfor må dere skrive dere på lista når dere kommer, bruk de fem talene i frekvens nr (40.---).
        Det blir lagt ut stemmesedler for ”Best in Show”, her kan alle stemme på de bilene som du synes er den fineste, avstemminga avsluttes kl 20.00.
        Vi lager også en hinder løype som vi kjører en uhøytidelig konkurranse, greia blir å kjøre igjennom løypa raskest mulig uten å berøre, ved berøring blir straffen sekunder i pluss. Vi starter ca kl 20.00.
        Har noen vært med på lignende konkurranse andre steder så kom med tilbakemeldinger om hvordan ting gjøres der. Generelt ønskes tilbakemeldinger om hva vi kan gjøre for å få ting bedre når vi har treff på Badet.

        Håper vi ses
        Glenn
        Badet Raceway. Best på små biler og snart båt
        www.bilbane.no
        www.rclastebil.no

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X