Plastdelene til denne tralle er bare helt super. Det meste av plasten er CNC frest, og det samme er alu-framveggen på tralla. Bare framveggen veier jo sikkert ett par tre kilo! Finishen og glansen i den svarte plasten som brukes til "palle-kassen" og på taket er bare helt utrolig. Gummiputene bak på tralla er kjennes akkurat ut som den ekte, samme hardhet og hele pakka. De detaljene som er på denne tralla er glimmrende syntes jeg, og mere kommer det vel ettevert tenker jeg. Legger ved ett par bilder.
Tralla er ferdig den. Klarte jo ikke å holde fingrene borte fra den jeg vettu. Må ha meg unnskyldt av litt uklare å lite skarpe bilder, men det skyltes at fotografen er likedann
Blei ikke rare byggetråden dette her da, men det kommer nok noen modifikasjoner etterverdt
Sove? Nei, denne gutten har ikke tid til å sove. Sitter å funderer litt på hva jeg skal gjøre med tralla. Det blir definitivt noe deksler over trippel akslingen for å fylle ut tomrommet mellom hjula å tralla. Så blir det selfølgelig masse markeringslys, og sikkert ett underkjøringsginder i front, noen ekstra kjørelys/bremselys bak. Så tenkte jeg å montere automatiske støtelabber, men får se hvor mye jeg må modifisere får å få det til.
Men ALLER først så skal Scaniaen bli ferdig, sånn at jeg blir klar for oppdrag. Må jo få tatt noen utebilder. Gleder meg til det
Fine tralla, Misunlig... Går ut fra du skal beholde den med fulda reklamen, siden det er ei spessiell tralle...
Du skal ikkje lage løft på den fremste axelen??
Original reklame skal beholdes ja. Det er som du sier ei spesiell trall, lagd i 250 eksemplarer og alle er nummererte.
Løft på en aksling kommer nok, må jo ha det. Så kommer det skkert ett underkjøringshinder, masse med markeringslys på sidene og kjørelys bak. tenkte å "tette" igjen åpnigen mellom tralla og hjula også. Tenkte jeg skulle prøve på automatiske støttelabber og. Så planene for modifikasjoner er der, det gjenstår å se hva jeg faktisk kommer til å utføre.
Comment