Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knight Hauler Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knight Hauler Metallic

    Då har eg endelig fått somla meg til å ta noen bilder av bilen, ting tar tid!!
    Kjøpte den av ei på finn, så litt av den var bygget då eg tok over...
    Ska ikkje ha på lys settet på den no, har bestemt meg for å kjøpe MFC å ha på. Å har eg forstått det rett så følge der vell med lys på MFC`en??

    Slenger med noen bilder av hengeren og, den bygget eg i jula for å få litt avveksling frå bilen... Men den er ikkje ferdig den heller, mangler bla. lys i den, så må eg finne ut kva eg ska gjere med den etterpå, for har ikkje lyst å hå på dei klistremerka som følgte med... D blir det nok ikkje på bilen heller!
    Attached Files

  • #2
    hei Maskinisten ser jo bra ut så langt da
    hvoran er bilen ellers..? skal du lakke den eller skal du ha den metallic..?..Bare legg ut mye bilder du

    Hvor mye ga du for dene da..?

    Jeg har tengt litt på den Scania R470 highline metallic modelen
    men får se...de amerikanske laste bilene er jo tøffe da.

    Comment


    • #3
      Jau, bilen er grei den. Vart litt mykje krom då, so har lyst til å lakke den litt ja... Men veit ikkje korleis eg ska hjere d enda.

      Eg ga ca 8000 ink. frakt. Men då var d med heger, 4EX-fm radio, elektrisk sett med lys og ryggealarm, motoriserte støtteben til hengaren, 4200 mah batteri, elektronisk speed controler og 3 servoer.

      Ja, det er en stilig bil scania R470 og. Eg og var tenkt å kjøpe den, men så fann brodern denne knight hauleren på finn, så då slo eg til på den... Får eg i sammen denne eg holder på med no, so blir d vell sikker en scania neste gang...

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X