Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya Highlift med 2.2" felg/dekk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya Highlift med 2.2" felg/dekk?

    Jeg har bygget meg en highlift, egentlig en F-350, men jeg har kjøpt hilux-dekselet utenom i tillegg, og det skal brukes i dette tilfellet. Tanken er å ha 2 biler i 1 uten å måtte ha 2 biler

    Når jeg monterer 2.2" felg/dekk så er det hilux-dekselet som skal brukes, og når jeg kjører originale felger/dekk så er det F-350 dekselet som skal på. Men problemet er at når jeg kjører 2.2", så tar dekka borti stigbrettet ved sving.

    Er det noen som har kommet rundt denne problemstillingen uten å måtte fjerne stigbrettene eller å gå ned i dekkdimensjon? Det er ikke mye om å gjøre, men nok til at noe må gjøres
    Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
    DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

  • #2
    Hva har dette med lastebil og anleggsmaskiner å gjøre?

    Comment


    • #3
      F350 er vel i de aller fleste tilfeller en lettlastebil, mao en lastebil?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pete359 View Post
        Hva har dette med lastebil og anleggsmaskiner å gjøre?
        Jeg følte at den passet best i denne kategorien siden den er medlem av "3-trinns familien", og siden noen bygger denne om til en truck med lasteplan. Ellers er vel mye av ramme og bladfjærer likt, så den har iallefall flere likheter med denne kategorien enn andre. Har også et inntrykk av at de som liker highlift også er begeistret for lastebiler og omvendt. Så det å legge den under lastebiler og anleggsmaskiner føltes naturlig for meg iallefall

        Men den kan vel kanskje flyttes om den ligger feil?
        Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
        DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X