Announcement

Collapse
No announcement yet.

Framgangsmåte fra byrjan til slutt, bygging av Lastebil ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Framgangsmåte fra byrjan til slutt, bygging av Lastebil ??

    Fekk ENDELEG min Scania R620 i dag fra Hong Kong
    Venta ei stund no, men det er vert det

    Lurte da på følgende spesielt i forhold til lakering og samansetting. Da det er maaaangen år siden eg var i denne bransjen..

    Dere som bygger mykje, regner med dere begynner på fremste siden i manualen, og tar det punkt for punkt. Eg har studert ein god del og skjønt mykje allereie...

    MEN lakeringen? når begynner dere med dette? er det best og montere alt, og deretter demontere det som skal lakerast igjen?

    Eller lakerer dere del for del, side for side?

    Nokon som kan kome med litt A til Å for en som treng dette?
    Har søkt ein del på forumet her, men finn mest om vanlege biler og slike "blanke" deksel... Lastebil lite, og her er MANGEN deler

    Har lagt av ei lakksprøyte på min lokale RC butikk, skal hente denne i morgen, sjølv om det ikkje er det første eg treng !!

    - Kim Ronny - (Fersking innen RC bygging)
    - SCANIA R620 -

  • #2
    Du kan jo gjøre som du vil, prøvemontere først og lakke etterpå eller vis a versa. Når jeg har lakket hardplastkarosserier har jeg lakket først og montert etterpå. Men husk å klippe av de "mellompinnene" eller så blir det sånne hvite prikker etter du har lakket, hehe.

    Husk primer!

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      Prøvemontering lyder bra

      EG prøver ut det først.. litt usikker på korleis eg vil lakke, så enklere å sjå når bilen blir i sin heilhet får prøve uten å skru for mykje på plass

      - Kim Ronny - (Fersking innen RC bygging)
      - SCANIA R620 -

      Comment


      • #4
        Pleier alltid å lakkere først, da er jeg ferdig med alt det som tar tid før selve byggingen starter
        Dirty Harry Crawler Team
        http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

        Comment


        • #5
          Kan ikkje det fort bli litt vanskeleg og halde styr på alle delene??

          Jaja, eg prøver meg fram, finn vel ein rød tråd som passer meg best . Takk for tipsene!!

          Originally posted by jgroneng View Post
          Pleier alltid å lakkere først, da er jeg ferdig med alt det som tar tid før selve byggingen starter

          - Kim Ronny - (Fersking innen RC bygging)
          - SCANIA R620 -

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X