Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lastebil.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lastebil.

    Hei, nå har jeg planer om og kjøpe en lastebil til fattern i bursdag`s gave. Har planer om og bestille fra rcmart eller micromonsters. han har mest lyst på scania. Når jeg kjøper det, hadde jeg tenkt og kjøpe med lys, og sånn greie som lager motor lyd, 2 hengere osv. Blir nok en bestilling fra rcmart, lenge så jeg får mest for pengene der.. eller er det en annen butikk som er ganske billig? Men hva mere trenger jeg? har planer om og ikke bruke mere en 7-10000kr! Alt over det får han heller kjøpe selv. Takker for alle forslaga

  • #2
    du har også stellamodels.net som er ganske bra. skal vel være mulig å få alt til under 10 lapper ja, men husk at du må betale moms på det hvis du bestiller fra utlandet. også kommer jo lakk osv i tillegg og kanskje noen sevoer og sender/mottaker. så blir litt penger, men bestill fra rcmart og stellamodels. synes de er veldig bra, men blir jo litt lang levering da. gå for denne sier jeg: http://www.stellamodels.net/catalog/...oducts_id=4394
    Last edited by bmwmaster; 23 December 2009, 17:22.
    Bernt Vogel ('84)
    Tamiya Scania R470 + henger

    Comment


    • #3
      Originally posted by bmwmaster View Post
      du har også stellamodels.net som er ganske bra. skal vel være mulig å få alt til under 10 lapper ja, men husk at du må betale moms på det hvis du bestiller fra utlandet. også kommer jo lakk osv i tillegg og kanskje noen sevoer og sender/mottaker. så blir litt penger, men bestill fra rcmart og stellamodels. synes de er veldig bra, men blir jo litt lang levering da. gå for denne sier jeg: http://www.stellamodels.net/catalog/...oducts_id=4394

      Radio og servoer må han kjøpe selv! Han sa om han får i bursdag, skulle han levere inn bilen til en som lakerer 1:1 scale lastebiler, så lakk trenger jeg ikke.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X