Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large scale King Hauler. Lar det seg gjennomføre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kommer til å gå for bensin.

    Comment


    • #32
      de drivende akslingene kan du lage av vinkel slipere , men så må du og lage selve diff. huset, men det kan du gjøre med to forskjellige rør dimensjoner og sveis. HUSK kulelager

      selve aksel ledda kan du vel muligens bruke ledd forlenger til skrallesett :wink:

      få tak i en moped motor med gir , så har du det og , blir kansje stort , men så kan du bygge den litt større..

      alt er mulig
      Roy Hansen -86 , slemmestad
      "the Hummer fanatic"
      Hummer @ offroad.no

      Comment


      • #33
        Originally posted by 4-stroker
        de drivende akslingene kan du lage av vinkel slipere , men så må du og lage selve diff. huset, men det kan du gjøre med to forskjellige rør dimensjoner og sveis. HUSK kulelager

        selve aksel ledda kan du vel muligens bruke ledd forlenger til skrallesett :wink:

        få tak i en moped motor med gir , så har du det og , blir kansje stort , men så kan du bygge den litt større..

        alt er mulig
        Dette med vinkelslipere har jeg faktisk tenkt på :wink:

        Men det med skrallesett har jeg ikke tenkt på.



        Men noen mopedmotor med gear blir det nok ikke. Har tenkt på en 49ccm Mini Chopper-motor.

        Comment


        • #34
          Da har jeg satt hele prosjektet litt på vent, siden jeg får dårlig med tid til dette fremover.
          Får se om jeg ikke får bedre tid i vinter til å pusle med dette prosjektet istedet.

          Kommer tilbake med oppdateringer så fort jeg har fått satt igang igjen.

          Comment


          • #35
            Nok et fantasiprosjekt som fikk en tidlig, men naturlig død?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #36
              Originally posted by Harald1966
              Nok et fantasiprosjekt som fikk en tidlig, men naturlig død?
              Neida Harald.
              Har faktsisk kommet godt igang. Men siden tiden ikke strekker til nå, så har jeg bestemt meg for å legge alt tilsides til kaldere kvelder.

              Jeg er fast bestemt på å gjøre den færdig.

              Comment


              • #37
                Den har vi hørt før




                Kunne vært morsomme prosjekter om de hadde blitt realisert :wink:
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • #38
                  Og nå skal dere få høre det igjen.
                  Har besluttet å gi opp hele dette prosjektet, da det er så mye klunder med å lage deler som skal ligne delene på 1:14 vogna.

                  Får se om jeg ikke tenker ut noe annet morsomt istedet.
                  Guttungen har jo bikket 1år, og vil sikkert ha noe å kjøre rundt i snart alikevel.
                  Synd med lastebilen da igrunn, for det hadde nok vært rett i blinken for han.

                  Hvis noen har bruk for 10 stk 260mm trallehjul, så har jeg det


                  Du hadde rett hele tiden harald1966
                  Jeg bøyer meg i støvet av prosjektet, og skal aldri være så selvsikker igjen

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Marder Beetle View Post
                    Du hadde rett hele tiden harald1966
                    Jeg bøyer meg i støvet av prosjektet, og skal aldri være så selvsikker igjen
                    har mine tvil om det

                    J/K
                    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                    RC4WD Team Driver

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X