Announcement

Collapse
No announcement yet.

Børsteløst på to hjul - hva ser jeg etter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Børsteløst på to hjul - hva ser jeg etter?

    Har planer om å slenge inn en børsteløs motor på 'knallerten' på nyåret. Men når det kommer til elektro og børsteløst så har jeg lite peiling. Null, nada og nix for å være helt eksakt. Knallerten det dreier seg om i dette tilfellet er en Thunder Tiger Ducati 999R. Motoren er av typen 540 blank, og går ikke all verden. Direkte ræva for å være helt ærlig. Hvilke produsenter lager børsteløst som passer inn der 540'n sitter? Omtrent hvor mange turns bør jeg vurdere? Hva med esc osv?

  • #2
    LRP, Nosram, Reedy, Novak, Team Losi, Mamba osv lager børsteløse systemer i 540 størrelse. Prisen ligger på rundt 2-3000 for komplette sett.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      OK. Takk. Ser ut til at jeg prøver meg på ett LRP sett. Er det noen flere som føler de har noe å bidra med så bare kom med det.

      Comment


      • #4
        Jeg kan si at jeg er veldig fornøyd med mitt sett. Nosram, som er samme som LRP. 6.5T motor.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          jeg har LRP 6.5T i min tt01 og det går ganske greit. Hvet ikke hvordan det vil funke på en sak med 2 hjul men
          Christian Torvetjønn - 85
          Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X