Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moto Cross 1/5 RTR fra small size noe stas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moto Cross 1/5 RTR fra small size noe stas?

    Hei, såg denne og fekk veldig lyst på den
    noen som vet om den er noe stas? utifra denne videoen her såg den veldig morro ut, men er det kvalitet? koster 2895kr på elefun uten lader og batteri, men det har eg fra før.
    Noen som har ein slik?

    Last edited by Kurt-Inge; 20 September 2010, 01:50.
    Mvh Kurt-Inge Furevik

  • #2


    Her er den med batteri, til en billigere penge Har lurt på denne selv.. ser dritkul ut
    flere videoer der.
    Ut på tur - signatur...

    Comment


    • #3
      neh er ikke med batteri der heller, Alt du trenger for å kjøre er med, unntatt batterier til fjernkontrollen 8x AA LR6 alkaliske batterier. Kjørebatteri til motorsykkelen og lader.
      Vurderer den sterkt, så får tenke på det og se om eg kjøper ein, hadde egentlig tenkt og kjøpe rc båt først, men muligt det blir denne først da eg får lettare tatt ibruk denne da den ikke krever vann
      men uansett om den er ein hundrings billigere på globy tror eg at eg bestiller den fra elefun fordiom da eg er mer kjent med den sida og vet dem er rask og levere, globy har eg alderi bestillt noe fra før.

      finner mange videoer ja når eg søker Anderson m5 motocross, får bare mer og mer lyst på den
      Last edited by Kurt-Inge; 19 September 2010, 23:34.
      Mvh Kurt-Inge Furevik

      Comment


      • #4
        hvorfor blir ikke tittelen min endra? har skreve Anderson M5 cross motorsykkel? bra? som topic nå og den viser bare først når man har klikka inpå her, men på tråd står det forsatt Tråd: Moto Cross 1/5 RTR fra small size noe stas? da første topicen eg skrev da eg lagde tråden ble kopiert fra smallsize og ikke henviste til va det var snakk om skiftet eg den til riktig navn men trådnavnet har ikke blitt skifta til va eg skrev fordiom...
        Mvh Kurt-Inge Furevik

        Comment


        • #5
          Godt spørsmål.
          Du skulle postet denna for 2-3 uker sia. Solgte min for 700,- penger om jeg ikke husker feil.
          Ville annbefalt å handlet brukt.
          Tilfelle du blir like skuffet som meg.

          Tips fra En Kurt til en annen.
          Kurt Andersen , Rc Addicted

          Comment


          • #6
            Ta en titt på Duratrax sin.


            Registrer deg som kunde så vil du få tilbudsmail og gode rabatter.
            Denne får du for under 3000 kr hjem med børsteløs motor og 2.4ghz radio.
            Fredly Andre Andresen
            President of Østfold RC Truckers
            Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

            Comment


            • #7
              hm ok hehe nå fekk du meg til og tvile sia du ble skuffet kan det ikke ha vert så gøyt som det ser ut på videoen
              Mvh Kurt-Inge Furevik

              Comment


              • #8
                ja den virket knall, ingen norske sider som selger den?
                Mvh Kurt-Inge Furevik

                Comment


                • #9
                  Duratrax er nøyaktig samme sykkel som Anderson'en.
                  Har ratta ganske mye med min, og den er gøyal.

                  Fin både på sommer og vinter

                  (for øyeblikket har jeg 2 da jeg handlet mrtical sin, men planlegger
                  å gi den bort til en kamerat jeg skylder noen tjenester)
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #10
                    men duratraxen har børsteløs og andersonen ikke sant? va du har? anderson eller duratrax?
                    Mvh Kurt-Inge Furevik

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har Anderson og den er med børster ja.
                      Det gikk for så vidt greit det også, men det tok svært kort til
                      før jeg satte inn børsteløst og kopla 3PK'en på.
                      men alt hadde jeg "på lager", så da er det jo litt lettere.

                      Den er i alle fall veldig enkel å kjøre. Trikset er bare at
                      man må spinne mye (for å ha fart i gyroen).
                      Ikke at jeg ser noe negativt i det med spinning

                      Jeg er nok litt rar, men har hatt mye morro med den
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment


                      • #12
                        ble ein onroad sykkel istedefor, den lokale forhandler her hadde en inne eg skulle få til ein rimelig pris. Thunder Tiger Ducati 999R.
                        hadde min første tur idag og synest det var kjempe morro
                        Mvh Kurt-Inge Furevik

                        Comment


                        • #13
                          Tilbud gitt.. 2195,- for doningen er IKKE ille..

                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #14
                            nope var ikke så gale pris det nei
                            Mvh Kurt-Inge Furevik

                            Comment


                            • #15
                              Svar på Moto Cross Anderson

                              Hei, hei!
                              En stund siden denne tråden ble opptrettet, men jeg hiver meg på.

                              Personlig mener jeg at Anderson utgaven minner mer om en forbedret leke enn en radiostyrt sykkel.
                              Det ser ut som en stor mann på en liten moped, men den har sikkert sine kvaliteter.

                              Selv har jeg gått til innkjøp av en Venom VMX 450. Den har børsteløs oppsett og vanntett radiosystem.
                              De har lagt mye arbeid i skalalikheten til en 1:1 sykkel og kvaliteten er meget bra.
                              Den går på bakhjulet så det synger. Noe krevende å kjøre, men når man har lært seg hvordan den virker, så går det greit.

                              Her er ett par linker og bilder:


                              Bilde av min sykkel, lakket for mer realisme:
                              Click image for larger version

Name:	DSC_0049.jpg
Views:	1
Size:	52.5 KB
ID:	775716

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X