Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Ducati 999R - bytte batteri, tungvindt!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thunder Tiger Ducati 999R - bytte batteri, tungvindt!?

    Fekk meg ein Thunder Tiger Ducati 999R eletrisk idag, liker den godt og synest det var kjempekjekkt og kjøre med den, men merket at det var eit styr og skifte batteri i den, kappa komme lissom i vegen så blir skikkelig trangt og tungvindt og få bytta batteri, noen som har noen fine løsninger på dette? får ikke tatt kappa helt av heller da eg ikke får tredd den igjenom fronthjulet så virker som man må ta det av for og få kappa helt av, og nå med dem støttene på siden får eg det vertfall ikke av uten at eg må løsne og ta av dem støttene først. virker som dem har tenkt på at det skal vere bare eit batteri i hele tida, hvor man bare skal lade det når det er tomt mens det er i sykkelen, istedefor og ha med flere og bytte ute i feltet.

    se bilde, batteriet skal sitte i bunn av sykkel.



    Click image for larger version

Name:	P9210001.jpg
Views:	1
Size:	38.7 KB
ID:	788173
    Last edited by Kurt-Inge; 25 September 2010, 13:55.
    Mvh Kurt-Inge Furevik

  • #2
    Har en sånn en jeg også. Ingen god løsning på batteriet nei... Artig sykkel, bare husk at den er vesentlig vanskligere å kjøre sammenlignet med anderson-sykkelen. Har også en nuova faor. Den er bedre, men koster tilsvarende.
    Står om flere sykler om du ser i mc-forumene.
    (mulig du må skru på at den skal vise eldre enn 3 måneder gamle tråder i profilen din for å se dem


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      ja har det slik at eg ser alle tråder, 25 tråder totalt er det i mc delen.
      Mvh Kurt-Inge Furevik

      Comment


      • #4
        Hadde meg ein liten kjøretur med den idag, hadde kamera i ene handen og radioen i den andre så fekk ikke til alverdens av film men greit nokk.

        Mvh Kurt-Inge Furevik

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X