Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine RC!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by zaboon3 View Post
    går det ann gjøre den raskere uten å bytte motor og potte og alt sånt???

    og hva med den kyoshos dbx er den noe tess eller???
    Har selv TR-15, bare ST i stedet for buggy. Kjempe fornøyd med den. Den går i 60 km/t. Det har ikke vært noe kødd med den i det hele tatt. Jeg har bytte potte til trim potte, den hjalp mye. (kostet 600,- i sverige)

    Når det gjelder DBX(DST), så er vel den kanskje litt bedre. Hvis man tenker på motoren, det er jo en GXR-18, og på TR-15 er det GXR-15 motor.

    GXR-15: 2,49 CCM, og ca 1,2- 1,3 HP.
    GXR-18: 2,89 CCM tror jeg, og 1,5-1,6 HP
    Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

    Comment


    • #17
      Jeg har en kompis som bytta fra TR15 til DBX... DBX er ganske mye raskere og var litt bedre å kjøre....


      --DBX er altså ganske bra, jah:wink:


      Anyway! Kul bil det der:wink:
      Last edited by RPM; 20 February 2008, 20:12.
      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

      Comment


      • #18
        Benytter anledningen å sende med mine bilder av min tr-15.















        Som dere kanskje ser så har jeg gjort litt med den:

        Ny trimpotte
        Failsafe
        Asfalt dekker.

        Som dere kanskje ser så er bilen ganske pen til tross for at jeg har kjørt + 10 liter med fuel.

        ( Dårlig kamera jeg har brukt :-()
        Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

        Comment


        • #19
          Originally posted by macgyver1958 View Post

          Som dere kanskje ser så er bilen ganske pen til tross for at jeg har kjørt + 10 liter med fuel.

          ( Dårlig kamera jeg har brukt :-()
          Du er flink å stelle med bilen din vertfall.Men den overføringa fra styre servo,funker den??? ser utrolig pinglete ut
          Steinar kvarme (leken gammel mann
          proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

          Comment


          • #20
            Originally posted by tomrer View Post
            Du er flink å stelle med bilen din vertfall.Men den overføringa fra styre servo,funker den??? ser utrolig pinglete ut
            Funker som bare faen den.
            Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

            Comment


            • #21
              heisann gammel tråd dette så då prøver eg... er det noen av dere som har trimpotte til inferno tr-15 stforce liggende? eller vet om det fortsatt er håp om å få tak i på nett lenger? mvh

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X