Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guinness rekord i lengdehopp med R/C bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guinness rekord i lengdehopp med R/C bil

    Fant denne videoen på youtube
    Lengdehopp med R/C bil
    Hvis denne har vært tatt opp tidligere så bare be om at jeg skal slette tråden :P
    Eirik steen
    Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

  • #2
    xxxmain folka på youtube har vell denne rekorden hvis en tar en kikk der. De hopper vell omtrent dobbelt så langt vil jeg tru. ^^
    Team Associated RC10B4, Team Losi 8ight-T (nå børsteløs MMM), HPI Savage 25 LE (LRP-28R), SuperVee 27 Brushless.

    Comment


    • #3
      Er vel sikkert flere som har hoppa lengre, men nå spørs det om disse har gjort det under samme forhold. Utifra denne videoen så virker det som man ikke kan bruke hvilken som helst bil, samt at hoppet har sine mål.
      TLR 22

      Comment


      • #4


        Adam Drake har et Guinnesshopp som er enda lengre, men dette finner jeg ingen god video av.

        Dog, selv med hoppet som er på videoen over skulle jeg hoppet lenger med det meste. Erfaring med å ikke trenge å løpe etter bilen er verdifullt for å holde farta oppe:P
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by mad force,n View Post
          Fant denne videoen på youtube
          Lengdehopp med R/C bil
          Hvis denne har vært tatt opp tidligere så bare be om at jeg skal slette tråden :P
          Dette er den offisielle rekorden ja,de andre "rekordene" er ikke offisiell.
          Ta en titt på profilsiden min på Gjestebokmelding(Video).Her er jeg med på verdensrekord forsøk
          selv,men havner bare på 24 meter med et kanon krasj.
          sigpic

          Xray XB8/Xray XB9 2013 spec/Mugen MBX6EUR/Hyper 9 GL/Hotbodies-D8/Team Associated B4.1/Hyper 8.5 Pro/Proline
          AKA/Novarossi/RB/Piranha/Savox/Sanwa/Losi Mini 8eight C.R.E


          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X