Announcement

Collapse
No announcement yet.

Driftin Hvervenbukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Driftin Hvervenbukta



    Noe som jeg og kompisen min filma når jeg og en kompis var på Hvervenbukta
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

  • #2
    Gøy dere får lov å drifte på hverven, det fikk ikke RCDCN lov til nemlig.. Synd for tror det kunne blitt en fin sammenkomst der!
    Derfor er jeg glad for at vi får boltre oss på Sørli, anbefaler på det varmeste å stikke dit å kjøre også!

    Fin film og da

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Kommer nok en film før sommerferien hvor jeg og en annen kompis skal kjøre off road som skole prosjekt !
      DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
      sigpic

      Comment


      • #4
        Jøss, hvem har nektet dere det?
        Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

        Comment


        • #5
          Jeg spurte pent om å få arrangere konkurranse der, NM og eller NC runde. Dette fikk jeg/RCDCN ikke lov til pga vi da holdt av anlegget for deres egne medlemmer, hvem dette var vet jeg ikke. Men sendte masse mail, traff på en kar på RC-Land før løpet vi hadde der, som kjørte 12'er. Han sa han hadde sett mailene, likevel svarte han ikke før han tilfeldigvis traff på meg der, i tilegg var det nei siden interessen i klubben dems ikke var tilstede kunne vi ikke ta opp banen for dems egne medlemmer. Selvom vi etter lommeboka RCDCN har tilbød oss å betale for oppholdet.

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #6
            Banen er åpen for drifting for alle medlemmer i Oslo modellbilklubb. Banen driftes av klubbens medlemmer så det er en selvfølge at en melder seg inn i klubben om en skal bruke banen. Om RCDCN ønsker å leie banen for et arrangement så ser jeg ikke noe problem med dette. Så vidt jeg vet har ikke en slik søknad blitt styrebehandlet. Om dette fortsatt er interessant så send en mail til : styret@ombk.no da får alle i styret denne mailen.
            Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

            Comment


            • #7
              Hadde vært råkult med noe drifting arrangement på hvervenbukta ! Håper det blir noe av
              DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
              sigpic

              Comment


              • #8
                Jeg beklager men ikke i år, forsøkte nokså hardt å få til arrangemang der, med å leie banen naturligvis! Hyggelig dere er imøtekommende nå, men det er for sent for 2011 :/
                Blir det arrangert drifting der så kan det hende jeg dukker opp, men har ikke mulighet til flere arrange mang selv.

                Litt synd er det jo at folk som vil prøve ikke får betale en avgift pr dag og prøve seg.. Det som er bra er at medlemmene i LMBK får bruke banen og visa versa

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • #9
                  Litt enklere på banen vår da... Alle får bruke den utenom torsdager og søndager da det er klubb dager
                  Og naturligvis løpsdager.
                  Dette har gått helt fint uten at folk forsøpler eller ødelegger noen ting!
                  Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
                  2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
                  2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
                  1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
                  HelganesRC-klubb

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X