Announcement

Collapse
No announcement yet.

En tuff jente i en Piper Cub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En tuff jente i en Piper Cub

    Hej!

    Här kommer en liten film med en tuff "jente" från Finland i ett klassiskt flygplan.


  • #2
    Hehe. Veldig bra!

    Comment


    • #3
      "Gertrude Fokker"! Og jeg som trodde modellbyggere/-førere ikke hadde humor. Litt creepy - leker som lever er tema i mange skrekkfilmer...

      Litt for lang, jeg ville kryssklipt flere landinger, roller og looper med alle tre kameravinklene som var tilstede + fra det andre flyet. Husk at folk kjeder seg etter få sekunder med samme vinkel. Kanskje så lite som 2 sekunder i hver vinkel, men hadde aldri klart noe liknende selv, og kvaliteten på opptakene er jo superbra; er det gjort med Gopro?

      Øivind
      Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

      Comment


      • #4
        Hej!

        Jo, jag håller med --- den är lite för lång. Jag gjorde den i all hast samma dag som vi flög. Det hade varit bättre att sova på saken.

        Yep, gamla goda GoPro, som alltid.

        Hälsningar

        Perreback

        Comment


        • #5
          Har kjøpt en Jobo-kamera, men angrer allerede, kostet ikke så mye mer for et nakent gopro. Får se, hvis Jobo'n er rævva, så får jeg donere den til sønnen og spare til en GoPro Hero2.

          Litt mer kreativ klipping, så har du en kvalitet på filmen din som burde interessere TV-kanaler.

          Øivind
          Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

          Comment


          • #6
            Originally posted by oih View Post

            Litt for lang, jeg ville kryssklipt flere landinger, roller og looper med alle tre kameravinklene som var tilstede + fra det andre flyet. Husk at folk kjeder seg etter få sekunder med samme vinkel.

            Øivind
            Något i den här stilen då?

            Comment


            • #7
              Nå ble det svært bra! Passe lang. Dette burde ha kommersiell appell.
              Øivind
              Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

              Comment


              • #8
                Hehe kult
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X