Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjører du til og fra med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hehe, hva veier den der? Tre ganger så mye som en FG eller mer, også like stor motor?

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • da jeg ikke har lappen, kjører mutter'n. men det er i allfall en reanault escape, tre år gammal, tror jeg.
      biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

      "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

      Comment


      • Den veier 35kg og har en motor på 50cc med slure clutch

        Comment


        • Originally posted by !EPOXYGUTTEN! View Post
          Den veier 35kg og har en motor på 50cc med slure clutch
          Rettelse: 49ccm motor. Samme man finner i pocketbike og mini-choppere
          Har selv en mini-chopper i garagen med denne typen motor.

          Comment


          • Ok du tok meg der Med 1 ccm

            Comment


            • Ja en skal ikke skryte på seg en ccm.
              For en cmm her, og en ccm der blir fort 1000ccm det

              Comment


              • HAHA, Den går jo som en kule.
                Var og kjørte på fotballbanen i sted.. føler at den skal lette av og te..

                Sondre

                Comment


                • Syntes jeg hørte noe bråking isted.
                  Var det deg?
                  Hehe
                  | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                  sigpic

                  Comment


                  • Så absoulutt

                    Sondre

                    Comment


                    • Tviler ikke !
                      | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                      sigpic

                      Comment


                      • Det hender jeg bruker denne når jeg skal kjøre rc båt:





                        Når jeg skal kjøre rc bil blir det enten 2004 Audi A6 Avant 1,9tdi eller 2005 Golf V 1,9tdi.
                        RC Drift Club Norway | LMBK

                        Comment


                        • Føkk! kjører du med så høy tilt til vanlig?? Kan jo være greit å ha LITT av båten i vannet`! ser ut slik som den overmotoriserte SV27'n min det der.!
                          Min signatur.

                          Comment


                          • Det er sånn båten går til vanlig ja. Det er jo ikke for ingenting at Hydrolift bruker slagordet "fly without wings"

                            Kan jo ikke ha for mye nedi vannet heller, det bremser jo så jævlig! Merker sinnsykt stor forskjell på de siste justeringene på tilten og de siste 500rpm på motoren. Får sikkert 10-12 knop bare på de siste 500rpm.

                            Bruker en Mercury race cleaver og kan være derfor den går såpass høyt i vannet. Vet at det er vanlig å kjøre blandt annet Raker propeller på T-20 som jo ser heeeelt annerledes ut, så går det gjerne ikke så fort med Raker heller, i hvertfall ikke de jeg har sett.
                            RC Drift Club Norway | LMBK

                            Comment


                            • Hei
                              Dette kjører jeg med. 335Hk og 477Nm. [/IMG]
                              Shepherd V10 - Novarossi
                              Serpent S120 Link - LRP

                              Comment


                              • Her er min ihvertfall! Kjører ikke akkurat nå, men den må stå å vente noen måneder til.

                                Har ordnet meg turbovinge, 2.5" simons halvsats og 17" Vector Nail felger. og litt anna små detaljer

                                Gidder ikke chip osv, da det bare er en sugemotor Hadde det vært turbo, hadde det vært noe anna.

                                '95 Saab 900se






                                Kan jo forsåvidt fortelle litt om de andre Saab'ene i fammen også: )

                                Brosjan hadde denna:


                                '84 900i (Påmontert Aerokit og felger) en god stund, som han hadde litt planer for turbo osv. Turbomotor var innkjøpt, men bilen endte dessverre siden dager på en grusvei på vei ned fra Østfjellet i Engerdalen.

                                Så ble den erstattet med enda en 900, bare at da en '90 2.0 16v lavtrykker som venter på APC nett og litt sånt ! : )


                                Slenger også med et bilde fra Vålerbanen i sommer på Årstreffet i SaabTurboClub. (og ja, er jeg som sitter å holder meg fast i passasjer setet )


                                Og fattern har en '05 Saab 9-3 1.8t Vector. Som jeg kun har bilder av på den andre pcen, men kan godt oppdatere posten med bilde de neste dagene : )
                                Last edited by Jørgen; 30 December 2007, 01:28.
                                Jørgen | Savage X

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X