Føkk! kjører du med så høy tilt til vanlig?? Kan jo være greit å ha LITT av båten i vannet`! ser ut slik som den overmotoriserte SV27'n min det der.!
Det er sånn båten går til vanlig ja. Det er jo ikke for ingenting at Hydrolift bruker slagordet "fly without wings"
Kan jo ikke ha for mye nedi vannet heller, det bremser jo så jævlig! Merker sinnsykt stor forskjell på de siste justeringene på tilten og de siste 500rpm på motoren. Får sikkert 10-12 knop bare på de siste 500rpm.
Bruker en Mercury race cleaver og kan være derfor den går såpass høyt i vannet. Vet at det er vanlig å kjøre blandt annet Raker propeller på T-20 som jo ser heeeelt annerledes ut, så går det gjerne ikke så fort med Raker heller, i hvertfall ikke de jeg har sett.
Her er min ihvertfall! Kjører ikke akkurat nå, men den må stå å vente noen måneder til.
Har ordnet meg turbovinge, 2.5" simons halvsats og 17" Vector Nail felger. og litt anna små detaljer
Gidder ikke chip osv, da det bare er en sugemotor Hadde det vært turbo, hadde det vært noe anna.
'95 Saab 900se
Kan jo forsåvidt fortelle litt om de andre Saab'ene i fammen også: )
Brosjan hadde denna:
'84 900i (Påmontert Aerokit og felger) en god stund, som han hadde litt planer for turbo osv. Turbomotor var innkjøpt, men bilen endte dessverre siden dager på en grusvei på vei ned fra Østfjellet i Engerdalen.
Så ble den erstattet med enda en 900, bare at da en '90 2.0 16v lavtrykker som venter på APC nett og litt sånt ! : )
Slenger også med et bilde fra Vålerbanen i sommer på Årstreffet i SaabTurboClub. (og ja, er jeg som sitter å holder meg fast i passasjer setet )
Og fattern har en '05 Saab 9-3 1.8t Vector. Som jeg kun har bilder av på den andre pcen, men kan godt oppdatere posten med bilde de neste dagene : )
Comment