Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjører du til og fra med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chevrolet g 30, 6,2 D. 8 seter + 1,80m bagasjeplass.
    sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
    TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
    GMBK.

    Comment


    • Originally posted by Marder Beetle View Post
      Ja en skal ikke skryte på seg en ccm.
      For en cmm her, og en ccm der blir fort 1000ccm det
      Trodd en ccm her og en ccm der ble 2 ccm jeg...
      Dirty Harry Crawler Team
      http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

      Comment


      • Dette kjører jeg med når veiene er tørre:
        Attached Files
        Oslo Modellbilklubb
        Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

        Comment


        • sweet! legger til et dårlig bilde eller to av den ene amazonen nå jeg. Fine bilder kommer når den andre er ferdig med vinterlagringa
          Attached Files
          Last edited by Gibson; 31 December 2007, 21:51.
          MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

          Comment


          • Originally posted by Rocky View Post
            sweet! legger til et dårlig bilde eller to av den ene amazonen nå jeg. Fine bilder kommer når den andre er ferdig med vinterlagringa
            På derre bildene, ser man jo ikke en sjit!!
            Yamaha Aerox

            Comment


            • Ser nok til å vite at det er en Amazon, en klassiker.
              sigpic
              HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

              Comment


              • Ja.... Eh dessa bildene her ble tatt med dårlig mobilkamera men når den andre amazonen kommer ut av vinterlagring blir det fine bilder! Og denne bilen er eldre enn goddamnswede selv(med 1 år)1970 mod.
                MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                Comment


                • Vant til litt bunndrag

                  Kjører denne når jeg blir lei av å ratte med RC
                  Attached Files
                  Last edited by Morell; 2 January 2008, 19:27.
                  sigpic
                  Jøran Flakk -72
                  joranf@broadpark.no

                  Comment


                  • Oh shit! Dodge Viper! Det er fin bil! Du er j*vli heldig! Nå kommer garantert Viper92 til å svare deg!
                    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                    Comment


                    • Originally posted by Morell View Post
                      Kjører denne når jeg blir lei av å ratte med RC
                      lukter jeg kristiansand trakter på bildet?
                      Pen bil må jo ogås nevnes da.
                      Jeg liker personlig biler som har litt mindre motor volum og må piskes litt
                      Christian Torvetjønn - 85
                      Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                      Comment


                      • Originally posted by gspott View Post
                        lukter jeg kristiansand trakter på bildet?
                        Pen bil må jo ogås nevnes da.
                        Jeg liker personlig biler som har litt mindre motor volum og må piskes litt
                        Ja det er lynende skarpt av deg. Bildet er fra Sørlandsparken. Du kan godt få jobbe litt med denne motoren også, men "løpet" er ikke kjørt om du skulle bomgire ut av svingen. 710 nm hjelper deg fort opp i fart. (mod engine: Roe Supercharger, 3'' eksos, k&N)
                        Last edited by Morell; 2 January 2009, 14:16.
                        sigpic
                        Jøran Flakk -72
                        joranf@broadpark.no

                        Comment


                        • Originally posted by Morell View Post
                          Ja det er lyndende skarpt av deg. Bildet er fra Sørlandsparken. Du kan godt få jobbe litt med denne motoren også, men "løpet" er ikke tapt om du skulle bomgire ut av svingen. 710 nm hjelper deg fort opp i fart. (mod engine: Roe Supercharger, 3'' eksos, k&N)
                          Ja bildet så skammelig kjent ut.
                          Dette er vel konebilen fram og tilbake til butikken
                          Christian Torvetjønn - 85
                          Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                          Comment


                          • Originally posted by Morell View Post
                            Kjører denne når jeg blir lei av å ratte med RC

                            Sprek bil, hvor mange km/t gjør bilen ca? og hvor mange HK? Tipper du har en del penger i gjeld, så lenge du har en sånn bil.
                            Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

                            Comment


                            • Originally posted by macgyver1958 View Post
                              Sprek bil, hvor mange km/t gjør bilen ca? og hvor mange HK? Tipper du har en del penger i gjeld, så lenge du har en sånn bil.
                              Hvis du jobber hardt i mange år kan du sikkert også kjøpe en slik når du blir 35 og for å si det slik det ville vært en dårlig prioritering hvis du valgte å bruke alle dine penger og banken sine i tillegg.
                              sigpic
                              Jøran Flakk -72
                              joranf@broadpark.no

                              Comment


                              • Fin bil !
                                Det er vel alle bileiers drøm og ha en ganske fin Dodge Viper på tørre sommerdager og bare slappe av på motorveien og je gass noen ganger :razz:

                                Hmm, merkelig at ikke Viper92 har svart hehe

                                JB.
                                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X