Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjører du til og fra med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Siste årene har jeg kjørt Golf IV 1,9 Tdi med 155 hk/330 nm til daglig, og øyestenen 99` Nissan 200sx S14a med 350 hk/500nm til treff og kosekjøring. Begge stort sett dønn originale ved innkjøp, men ikke nå lenger Nissanen er forøvrig tilsalgs, da jeg blir pappa om et par tre uker

    Får man bare lagt inn "youtube" kvalitets bilder her eller? De jeg prøvde å legge inn var tydeligvis aaaalt for heavy..
    Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

    Comment


    • Min doning, 04 ST220...



      #Hyper 8.5 Pro/OS VZB V-Spec/KO Mars R

      -=Rodgeir Larsen, 74=-

      Comment


      • Trond, kvitta deg med 2Førr`en ?
        Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
        Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
        TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

        Comment


        • Neida, 240 blir jeg ikke å kvitte meg med.

          Har derimot en hundgammal scorpio stasjonsvogn stående. Nå tåler den ikke lenger regn, så den måtte erstattes. I ny volvo seff..lol
          sigpic
          HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

          Comment


          • Opel Vivaro på jobb og noen ganger til banen, og 02 mod Chevrolet Tahoe ellers.
            Attached Files
            Last edited by stian s; 14 September 2008, 23:25.
            Stian Skogstad TRCBK
            Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

            Comment


            • Jeg kjører en Peugeot 406 Coupe 98 til hverdags og når jeg skal på løp. Utrolig hvor mye det faktisk er plass baki den. Søk på google å bli misunnelige
              Kjetil Thorsdalen 88-mod
              #Crono RS09 med O.S V-Spec TCN
              Futaba 3Pk

              Comment




              • Jan-Christer...

                Comment


                • Originally posted by nesserull92 View Post



                  hvor lengehar du hatt denne?? har du kjøpt denne fra jæren??

                  Comment


                  • jeg kjører foresten rundt i en carina e 95 mod st.vogn 2.0 gli

                    Comment


                    • Har ikke kjøpt den fra jæren nei, husker ikke når jeg kjøpte den jeg, i våres eller noe:P
                      Jan-Christer...

                      Comment


                      • VW Passat Exclusive STV '05 med det meste foruten bra motor... (105HK :/)
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • Originally posted by nesserull92 View Post
                          Har ikke kjøpt den fra jæren nei, husker ikke når jeg kjøpte den jeg, i våres eller noe:P

                          ok, den var helt lik en som gikk her på jæren tidligere, vet hvem eieren var.
                          for og si det slik. bilen var ikke verd 1500 selv om det var 940 turbo i den....
                          skamkjørt

                          Comment


                          • My Ride:


                            Yamaha YZF-r125 08 modell
                            Last edited by KristianA.K.; 27 September 2008, 12:33. Reason: leif

                            Comment


                            • Hehe, i denne er det bare orginal forgasser motor:P men er nokk ikke den nei, hehe
                              Jan-Christer...

                              Comment


                              • Her er ett bilde av fullskala bilen:
                                AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                                utstyr selges klikk her

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X