Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjører du til og fra med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyere bil her og. Bytta camryen med Avensis 2002
    Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
    2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
    2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
    1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
    HelganesRC-klubb

    Comment


    • Tidligere Freelander 2001 som var et ukentlig fikseobjekt. Når sønnen min ble født måtte det bli noe mer driftsikkert, en 2010 Octavia Stasjonsvogn 4x4 winter edition. Hatt den i 1,2 år ca og er godt fornøyd.

      Comment


      • har flere biler jeg

        er cosworth entusiast..så har egentlig alltid hatt cosworther.nå har jeg en org norsk solgt 1990 mod sierra cosworth
        ellers har jeg også en ford custom line 7.3 liter dieseldyr..93 mod..så har jeg også en 1994mod mercedes e280.og en liten hyundai accent som var super bruksbilen min frem og tilbake til jobb..men den skal kastes nå
        cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
        hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

        Comment


        • Jeg bruker disse to bilene til å frakte meg selv og mitt utstyr rundt i.


          Mugen MRX5
          Tor Henrik

          Comment


          • .........
            cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
            hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

            Comment


            • Kjører til og fra med denne. 96 volvo 940 lavtrykksturbo. automat, kjører på 0,5 i ladetrykk. 40mm senk, originale Polaris hjul etc

              kjeda meg litt i Paint :P


              Comment


              • Kult
                Blant noen Volvo fans så er dette den siste ekte Volvoen.
                Husker at onkelen min kjøpte en ny slik i 96 til campingvogntrekking.
                Den vant test i caravanklubben som beste trekkvogn. Godt moment i bunn
                Mini z awd ma010
                Golf R32 karosseri
                Kulelager,Blå\grå chassi,X speed motor

                Comment


                • Originally posted by Rune H View Post
                  Kult
                  Blant noen Volvo fans så er dette den siste ekte Volvoen.
                  Husker at onkelen min kjøpte en ny slik i 96 til campingvogntrekking.
                  Den vant test i caravanklubben som beste trekkvogn. Godt moment i bunn
                  Jepp, dette er den siste ekte volvoen i mange entusiasters øyne. hehe har hørt selv at var testvinner som vogn-trekker ja moro! fint drag i 2,3l bensinturboen. også denne automatkassa har en veldig kurant utveksling, så aksen er overaskende bra

                  Comment


                  • Click image for larger version

Name:	969452_10151434306501314_1232637988_n.jpg
Views:	1
Size:	33.1 KB
ID:	780784

                    Jaja.. litt morro må man ha det
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • Originally posted by xilian View Post

                      Jaja.. litt morro må man ha det
                      Apropos moro...

                      sigpic Kenneth Skulstad
                      70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                      Comment


                      • hehe.. funker fett det der da!
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • 2002 mod vw caddy, med plass til alt man skal ha med med mere!
                          -Hpi Baja 5b ss

                          Comment


                          • Her er enda en volvo 940! Solid, firkanta og driftsikker! Billig i anskaffelse og ålreit bensinøkonomi, Intet dårlig å si om den bilen.

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X