Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mange som kjører til og fra med motorisert tohjuling??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tøff derbi . kommer til og kjøpe meg en 1987 modell gsx750 es skulle få den for 3000 så da ryk kje rc budsjettet heilt..
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #17
      takker må være digg å kjøre 750cc det største jeg har kjørt er 150cc atv.den er skøy å kjøre på
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #18
        har hatt to 750er en fzr og en gsxr..er litt mer futt i enn moppe men har faktisk en tsx stående på tunet nå... som eg skal renovere...
        Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
        tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

        Comment


        • #19
          rister litt liv i denne igjen jeg, lurer på hva trådstarter valgte for en sykkel.
          Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
          Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X