Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny i RC verden, lurer på noe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny i RC verden, lurer på noe

    hei, jeg er ganske ny i RC verden og lurer på om det er noe Rc klubb i Bergen ? og hvor er det såfall?

    lyst og begynne og kjøre ettersom å kjøre kun her hjemme blir litt kjedelig egentlig.

  • #2
    BOMBK.

    Det er forresten større sjanse for at du får raskt svar om du f.eks skriver "RC-klubb i Bergen?" som overskrift.

    Comment


    • #3
      Jada bombk er klubben i bergen, sjekk www.bombk.no for mer info og slikt. BOMBKog www.radoyrc.net skal arrangere løp den 21-22 november i nesten alt av elektriske biler. Løpet kommer til å finne sted i radøyhallen på radøy.

      Sondre

      Comment


      • #4
        Originally posted by SondreV View Post
        Jada bombk er klubben i bergen, sjekk www.bombk.no for mer info og slikt. BOMBKog www.radoyrc.net skal arrangere løp den 21-22 november i nesten alt av elektriske biler. Løpet kommer til å finne sted i radøyhallen på radøy.

        Sondre
        Takk for svar .. men for en stund siden så var det ganske mange RC-kjørere som kjørte oppi ved sparkjøp på kokstad om du har vært der før :P . husker jeg var der avogtil på søndager. men vet ikke om det foregår noe der lenger, hehe
        Last edited by Daniel92; 23 October 2009, 10:36.

        Comment


        • #5
          Jeg vet ikke om det er så mye kjøring der lengre nei Men send meg en mld på 47831615 så kan vi kjøre en dag. Kan dra med meg noen kompiser ned der.

          Sondre

          Comment


          • #6
            Originally posted by SondreV View Post
            Jeg vet ikke om det er så mye kjøring der lengre nei Men send meg en mld på 47831615 så kan vi kjøre en dag. Kan dra med meg noen kompiser ned der.

            Sondre

            hehe, ja kan gjøre det :P ligg meg til på msn da. daniel_cosworth@hotmail.com

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X