Announcement

Collapse
No announcement yet.

FastestFox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FastestFox

    Ville bare tipse dere om dette programtillegget til Firefox...

    I stedet for å trykke "Neste side", kan dere enkelt og greit fortsette å ble nedover siden, og neste side vil automatisk bli lastet inn.

    Last ned her
    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
    Kthxbye

  • #2
    no script og adblock pluss er også ganske praktiske... slipper mye tull å tøys...
    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

    Comment


    • #3
      Originally posted by trular View Post
      no script og adblock pluss er også ganske praktiske... slipper mye tull å tøys...
      Den Skript saken driver og blokker bannere fra RS og kødder det bare mer til etter min mening..
      Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

      Comment


      • #4
        jeg kan gått skjønne at ikke alle liker at den blander seg så mye med hva som skal lastes /kjøres av script. men hver sin mening.

        jeg liker å vite hva som foregår når man besøker en web side.
        " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

        Comment


        • #5
          Gikk tilbake til IE jeg

          Syntes firefox gikk så tregt på enkelte sider.
          Og den neste sia greia funket ikke helt optimalt hos meg heller.
          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

          Comment


          • #6
            Da er det nok PC'en din som er treig for Firefox er raskere en IE.
            Her har dere et bra bilde som beskriver dei forskjellige nettleserne.
            Last ned bilde slikat dere kan zoome for å lese hva som er skrevet.
            Attached Files
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • #7
              hehe.. fin sammenligning.
              en runde med http://www.ccleaner.com/ og http://www.hijackthis.de/ er kanskje å anbefale... eller kjør linux.
              " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

              Comment


              • #8
                Originally posted by RCislife View Post
                Da er det nok PC'en din som er treig for Firefox er raskere en IE.
                Her har dere et bra bilde som beskriver dei forskjellige nettleserne.
                Last ned bilde slikat dere kan zoome for å lese hva som er skrevet.
                Har vell en av de raskeste pcne som er og få tak i for normale folk...
                Satt på skole nettverket, var mange som var på så kanskje derfor.

                prøvde nå på stasjonære pcn og det var egentlig ikke så stor forskjell, fire fox har problemer med enkelte sider som jeg bruker som ikke IE har.
                Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X