Announcement

Collapse
No announcement yet.

Broom Live! Hva synes vi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Broom Live! Hva synes vi?

    Regner med en del her inne har sett dette programmet.
    Og for å slå ihjel litt tid og ha noe å snakke om kan vi diskutere det.

    Jeg har sett begge programmene som har gått nå, og synes det er veldig kult. Det er jo Top Gear på norsk, men alikevel synes jeg det holder mål!
    Jan Erik er jo et stykke for seg selv, og uten han hadde det nok ikke gått!
    Så tomler opp fra meg!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

  • #2
    Helt greit underholdningsprogram, men syns Jan Erik kunn roa seg litt ned og tatt en pustepause av og til.
    Artig kar med mye energi hvertfall.
    Spectrum DX3S
    MCD RR evo3 comp 08

    Comment


    • #3
      Han er energisk, jeg synes det er litt av sjarmen. Han slapper jo aldrii av :O

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • #4
        Jeg synes at det blir noen hakk under Fifte Gear. Der har dei flere programledere så du blir ikke lei av den samme personen. Men Broom er bra det
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • #5
          Jaggu var det mye kjentfolk der i går kveld også, hehe.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • #6
            Hehe ja er artig med kjents folk. hehe

            Gleder meg til tirsdagen igjen kjenner jeg!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              May Helen Dahl er jo også interessert i RC Drifting til de som ikke visste det.

              Han som vant den konkurransen, Andreas Skotner, er jo lederen i VACN og kjører en av norges grommeste femmere.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #8
                Hehe det er tuft vettu har hun bil da ?

                Hehe det visste jeg ikke gitt, han som eier den svarte og hvite?

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • #9
                  a5 til skotner er sølvgrå kjører forbi den ca hver dag da han bor i samma felt som meg omg liek C-Kjendis omg

                  fikk ikke sett tirsdagens broom, regner med den kommer ut på intarwebz før eller siden
                  Sverre Finnerud '83 modell
                  FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                  frekvens 2.4ghz

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Retteråsen View Post
                    Hehe det er tuft vettu har hun bil da ?

                    Hehe det visste jeg ikke gitt, han som eier den svarte og hvite?

                    Retteråsen
                    Tror ikke hun har noen RC bil, men dt var populært at jeg hadde den med forrige gang jeg møtte henne, hehe.

                    Originally posted by sverref View Post
                    a5 til skotner er sølvgrå kjører forbi den ca hver dag da han bor i samma felt som meg omg liek C-Kjendis omg

                    fikk ikke sett tirsdagens broom, regner med den kommer ut på intarwebz før eller siden
                    Du bor i Andebu ja? Har slektninger i Rogneveien, og det er i følge Andreas rett ved han. Stemmer at den er sølvgrå. Er en 3.0 TDIQ som drar fletta av alt som kalles både A5 og S5.

                    Han har faktisk så mye dreiemoment i den bilen at han vred i stykker felgene sine i sommer. Han flyttet innpresset med flere milimeter.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      Heftii det da hehe morro!

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by RCislife View Post
                        Jeg synes at det blir noen hakk under Fifte Gear. Der har dei flere programledere så du blir ikke lei av den samme personen. Men Broom er bra det
                        Enig med du. Broom er noe av det bedre som går på norsk TV, og Jan Erik Larssen er en sann entusiast. Men de mangler Vicki Butler-Henderson...

                        Men alt i alt: Tommelene opp

                        Comment


                        • #13
                          Kjempe kult program! kjekt at man kan følge med på nettet i tillegg til å se LIVE på tirsdagene!
                          Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                          Sandnes Osteopati Senter
                          http://www.osteopaten.info/index.html

                          Comment


                          • #14
                            For meg er det bare et bilprogram, og det er Top Gear. utrolig hvor fine produksjoner som kan lages med dyktige folk og BBC's velfylte pengebok.
                            Filming og musikk på enkelte reportasjer er jo helt rått, blandet med bra humor, og ikke minst The Stig. Har alle 13 sesongene + dvd er og noen sesonger fra 90 tallet der bla Tiff Needell er med. Nå er sesong 14 i gang og ny episode kommer i kveld
                            Fifth Gear og Broom kan jeg se på om jeg slenger innom med fjernkontrollen.
                            Stian Skogstad TRCBK
                            Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

                            Comment


                            • #15
                              Broom er jo kjempemoro da Har sett ein del på Top Gear og Fifth Gear også, og ut av de to liker jeg Fifth Gear best

                              Men Broom er jo kanon det da
                              AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                              utstyr selges klikk her

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X