Announcement

Collapse
No announcement yet.

Broom Live! Hva synes vi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by stian s View Post
    For meg er det bare et bilprogram, og det er Top Gear. utrolig hvor fine produksjoner som kan lages med dyktige folk og BBC's velfylte pengebok.
    Filming og musikk på enkelte reportasjer er jo helt rått, blandet med bra humor, og ikke minst The Stig. Har alle 13 sesongene + dvd er og noen sesonger fra 90 tallet der bla Tiff Needell er med. Nå er sesong 14 i gang og ny episode kommer i kveld
    Fifth Gear og Broom kan jeg se på om jeg slenger innom med fjernkontrollen.
    Enig, er kun et bilprogram som jeg kan se på gang etter gang og aldri gå lei, Top Gear. Kombinasjonen av flotte scener, flott musikk, Råe biler og ikke minst god humor slår aldri feil.

    Broom slår jeg på når jeg ikke har annet og gjøre.

    Comment


    • #17
      gromt at han er tilbake med et bilprogram
      synes han skal fortsette og være seg selv
      bare du kunne få igjennom det du nevnte i hallen på tirsdag så hadde
      det blitt gromt.

      Comment


      • #18
        Gøy med norskt bilprogram, men det ble for mye for meg det lille jeg så... Biltesten med Atle Gulbrandsen ble et herlig og ærlig pusterom, alt det andre svadaet blei slitsomt. Gøy med kjendiser bak rattet og norske biler, men en Vicki Butler-Henderson og litt nedtonet Jan-Erik hadde vært topp!
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • #19
          Det håper jeg også Morten hehe
          Synes også Jan Erik er Jan Erik. Så det skal være slik. Var litt rart med Atle der ja, ble stor kontrast. Men samtidig godt som du sier Martin!
          Uansett jeg følger med og synes det er morsomt program!

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #20
            Synes det er veldig mye snakk om sms konkurranser, akkurat som de skal tjene mest mulig penger.. syses autofil var bedre før uten reklame, konkurranser osv.. men de greier å få besøk av kjente personer som f.eks Solberg brødrene, det er jo bra
            Thomas R Brushless-FAN
            Traxxas E-Maxx Brushless LiFePo4, Kyosho Inferno VE, Multiplex Parkmaster 3D,
            T-Rex 500, Aquacraft Superior

            Comment


            • #21
              Det er jeg egentelig litt enig i!
              Men synes helhetlig at programmet er veldig bra

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #22
                Jeg syntes Autofil var artig, og jeg nyter TopGear. Men dette ble for mye mas, orket bare en gang
                XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X