Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop - Noen som har forslag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laptop - Noen som har forslag?

    Hallois!

    Skal ha ny laptop nå, også har jeg noen krav, men trenger forslag, hehe.

    -17.3" skjerm eller større.
    -1GB Grafikk
    -4GB RAM
    -2.2Ghz prossessor eller kjappere.
    -Under 7500,-
    -Windows 7

    Skal ikke ha brukt! Har sett på HP 2281EO, som er det beste alternativet hittil, men så er ikke jeg så flink til å lete da, hehe.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

  • #2
    Dette kan være en grei start:
    Dirty Harry Crawler Team
    http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fabiz View Post
      Hallois!

      Skal ha ny laptop nå, også har jeg noen krav, men trenger forslag, hehe.

      -17.3" skjerm eller større.
      -1GB Grafikk
      -4GB RAM
      -2.2Ghz prossessor eller kjappere.
      -Under 7500,-
      -Windows 7

      Skal ikke ha brukt! Har sett på HP 2281EO, som er det beste alternativet hittil, men så er ikke jeg så flink til å lete da, hehe.

      Fabiz

      Selv hadde jeg sett etter noe fra Acer..
      Har 2 bærbare acer pc'r nå, riktignok i travelmate serien og ikke i aspire som har vært noe møkk....

      Vi har solgt flere hundre acer bærbare og det er ikke noe tull med dem...
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #4
        alle ungene i huset her har gått over til acer, har ikke hatt noe tull med noen av de. det er mye pc for pengene i acer for tiden.
        Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
        Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

        Comment


        • #5
          ...

          har ACER 5738z 15,6t skjerm med 500gb hd.. er veldi fornøgd me den og seff windows 7
          Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
          tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mr-Online View Post
            Selv hadde jeg sett etter noe fra Acer..
            Har 2 bærbare acer pc'r nå, riktignok i travelmate serien og ikke i aspire som har vært noe møkk....

            Vi har solgt flere hundre acer bærbare og det er ikke noe tull med dem...
            Aspire er møkk? Skal styre unna denne da med andre ord?


            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fabiz View Post

              Aspire har blitt mye bedre, men vi har solgt noen av dem og % på feil var ufattelig mye høyere...

              Ta deg råd til Acer Timeline
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mr-Online View Post
                Aspire har blitt mye bedre, men vi har solgt noen av dem og % på feil var ufattelig mye høyere...

                Ta deg råd til Acer Timeline
                Sorry, men PC er ikke noe utgiftspost til vanlig, så gidder ikke bruke mer enn 7500, hehe. Men det ble en HP Pavilion DV7-2281EO. Har HP fra før av som har vært veldig bra, men som har blitt litt redusert med årene, hehe.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Fabiz View Post
                  Sorry, men PC er ikke noe utgiftspost til vanlig, så gidder ikke bruke mer enn 7500, hehe. Men det ble en HP Pavilion DV7-2281EO. Har HP fra før av som har vært veldig bra, men som har blitt litt redusert med årene, hehe.

                  Fabiz
                  forbred deg på en nedtur...
                  Siste hp'ne jeg har vært borti har vært noe møkk...
                  Ene kunden vi overtok hadde 20 stk 1år gml hp bærbare og dem ble bytta ut alle sammen med Acer....

                  Men kan jo være du er heldig...
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mr-Online View Post
                    forbred deg på en nedtur...
                    Siste hp'ne jeg har vært borti har vært noe møkk...
                    Ene kunden vi overtok hadde 20 stk 1år gml hp bærbare og dem ble bytta ut alle sammen med Acer....

                    Men kan jo være du er heldig...
                    Er jo ett års garanti på den, så hvis det skjer noe er det jo ikke noe stress.

                    Dessuten har min gamle HP vært fin, med unntak av noen piltaster som har sluttet å funke, hehe.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      acer aspire 8730z
                      !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

                      ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

                      Comment


                      • #12
                        Multicom


                        der er det vel noe og se på. Multicom sine maskiner kan du endre på til en viss grad. Anbefaler og handle hos multicom..

                        Hvkk
                        Tidligere Biler:
                        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by H.V.K.K View Post
                          http://www.multicom.no/CBC.aspx?q=c:100560
                          der er det vel noe og se på. Multicom sine maskiner kan du endre på til en viss grad. Anbefaler og handle hos multicom..

                          Hvkk
                          De PC'ene var langt over mitt budsjett.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • #14
                            Her er litt info på HP'en:

                            Mange funksjoner & Tilkoblinger
                            Hold kontakten med nære og kjære med det innebygde webkameraet og mikrofonen. Koble deg enkelt opp til din TV eller Monitor med VGA/HDMI-utgangen på laptopen og opplev høyoppløselig bilder med fantastisk bildekvalitet.

                            Minnekortsleseren gjør det enkelt for å overføre bilder og informasjon mellom din datamaskin og mobiltelefon eller digitalkamera. Med det innebygde trådløse nettverket slipper du alle kabler og kan surfe fritt hjemme, eller hvorfor ikke ute i hagen. Fullstort tastatur, og et nummerisk tastatur gjør at du slipper lete etter tastene og øker din produktivitet.

                            Dvd-brenner med Lightscribe
                            Lightscribe Super Multi Dvd-brenner (+/-R +/-RW) med støtte for doble lag. Lag etiketter med silkscreen-kvalitet direkte fra din PC med LightScribe: Det er bare å brenne, snu og brenne igjen

                            ...og den er beriket med Windows 7
                            Med Windows 7 har Microsoft benyttet din feedback for å gjøre saker og ting enda bedre. Windows 7 kan benyttes til alt fra å bytte mellom forskjellige program for å spill inn TV. Dette operativsystemet gjør det både enklere å bruke datamaskinen—og gir utvidede tilkoblingsmuligheter.

                            Windows 7 gjør grunnene enklere enn noensinne. Med HomeGroup blir det enkelt å dele musikk, dokument, skrivere og alt annet med andre datamaskiner som kjører Windows 7 i hjemmet ditt. Windows Search gjør at du slipper å søke gjennom mapper og undermapper for å finne dine filer. Bedre forhåndsvisning av aktivitetsfelt gir deg god oversikt over det som er åpent og hopplister viser de senest brukte filene med et eneste høyreklikk.

                            Det spiller ingen rolle hvor mange funksjoner din datamaskin har om den ikke kjører så smidig som du forventer deg. Så Windows 7 ble designet slik at datamaskinen går inn og ut av hvilemodus raskere. Windows 7 har støtte for den seneste teknikken, eksempelvis 64-bits datasystem, prosessorer med flere kjerner og forbedret minnebruk, noe som gjør at maskinvaren kan benyttes så effektiv som mulig.

                            Når du vel har fått en enklere, raskere data hadde det vært bra med noen nye smarte funksjoner. Eller hva sies om: Du vil kunne koble til nettverk — hjemme, på jobben, ute på byen — med noe få klikk.

                            Produsentens art. nr.VT338EA#UUW
                            OperativsystemEkta Windows® 7 Home Premium (64-bit)
                            Valgbare språkNordiske
                            ProsessorIntel® Core™2 Duo-processor T6600
                            Prosessorhastighet2,2 GHz
                            Busshastighet800 MHz
                            MinnetypeDDR3
                            Minne som følger med4 GB (2x 2 GB)
                            Maksimalt minne8 GB
                            Minneplasser2
                            Harddiskstørrelse500 GB SATA
                            HarddisktypeSATA
                            Skjermstørrelse17,3 tom
                            Maksimal skjermoppløsning1600*900 pixel
                            SkjermtypeLED
                            GrafikkortATI Radeon™ HD 4650-grafik
                            Dedikert grafikkminne1GB
                            Delt grafikkminne2GB
                            Optisk enhetLightscribe Super Multi DVD-brenner (+/-R +/-RW) med støtte for dobble lag
                            Antall eSata-porter1
                            Antall USB porter4 (den fjerde deles med eSata)
                            Antall Firewire porter1
                            SkjermtilkoblingerHDMI og VGA
                            Ekspansjonskort1 plass for ExpressCard/54 (støtter også ExpressCard/34)
                            MinnekortleserJa
                            WebbkameraJa
                            MikrofonJa
                            TV-kortNei
                            Lydporter2 hodetelefonutganger, 1 mikrofonutgang
                            ModemNei
                            InfrarødJa
                            BluetoothJa
                            Nettverk10/100/1000 Mbs Ethernet 802.11 b/g
                            DokkingmulighetJa, via kabel
                            Driftstid batteri8-cells litiumjonbatteri, informasjon om drifttid savnes
                            TastaturNordisk med numeriskt tastatur
                            MusPekeplate
                            FingeravtrykksleserNei
                            KontorprogramMicroso
                            ft® Works och Microsoft® Office Home and Student 2007 60-dagers prøveversjon
                            VirusbeskyttelseSymantec™ Norton Internet Security™ 2009 (60 dagers realtidsoppdateringer)BrenneprogramCyberlink DVD Suite
                            Øvrig programvareHP MediaSmart Suite, HP Total Care Setup, HP Total Care Advisor, HP ProtectSmart, Cyberlink DVD Suite; Windows Media Center, Windows Mail; HPs spillekonsoll med flere timer gratisspill, Norton Online Backup(30 dagers evaluering)
                            Mål mm. (BxHxD)27,7 cm (B) x 41,26 cm (L) x 3,5 cm (min H) / 4,32 cm (maks H)
                            Vekt3,52 kg
                            Garanti1 år, innlevering, deler og arbeid

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • #15
                              Acer Aspire 7735G, helt syk bærbar i mine øyne, koster 6k. Oppdater BIOS på denne sånn at den ikke slår seg av, så er den helt kanon!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X