Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er du eier av en mc:)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er du eier av en mc:)?

    Heisann godtfolk, tenkte skulle lage en liten tråd om mc og se om folka på forumet driver noe med motorsykkler Feks hva har du? hva har du hatt før og litt info om din nåverende sykkel


    Selv tok jeg lett lappen for nå cirka 10 måneder siden og har hatt en Derbi gpr 125 2005 modell før, en yamaha scooter, og nå har jeg en Ktm exc 125 ccm! hatt den i noen måneder nå og har akkurat skiftet kjede, sylinder, stempel, veivlager nede og oppe, og selve veiva da motoren varmeskjærte seg og kunne egentli ikke gå verre.
    Sykkelen har godt med hk og går noe sinnsykt!

    Har planer om å skaffe meg en R6 som mellomklasse sykkel om noen måneder da jeg skal ta mellomklasselappen

    Legger med noen bilder av sykkelen jeg hadde før og den jeg har nå!
    Attached Files
    Jack Andre Morstøl 1992 Modell Ktm exc 125
    Eier av: Kyosho BL mini inferno, Traxxas t-maxx, Traxxas revo med rb323 motor og Kyosho dbx. Ex Biler: E-Maxx, Kyosho giga crusher dual, HPI Savage 25, Inferno 7.5.

  • #2
    Får vel slenge meg på jeg og.

    Jeg har en aprilia rs 125 replica 2000 modell. Sitter arrow eksosanlegg på den nå, men jeg håper at driten snart blir byttet ut, så jeg kan slippe å bli stoppet. Jeg har ikke så mye mer å si om den, for jeg har ikke fått prøvd den enda på grunn av snøvær.
    Attached Files
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

    Comment


    • #3
      Heisann.

      Har en Yamaha TZR jeg da.
      Da jeg kjøpte den var den helt orginal. Har bytta dyse, dreva om å satt på
      Leo Vince V6 annlegg.
      Har også satt på litt neon lys så den skulle se litt tøff ut
      Hehe.
      Er jævli fornøyd med den, så kan annbefale den hvis noen skal ha 50 ccm.

      På bildene er den helt orginal, nå er refleksene ved forhjulet tatt av og det under skiltet fjerna. Har også andre farger på lyset, mens syns rosa var litt tøft

      Anders-taa
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by emix View Post
        Får vel slenge meg på jeg og.

        Jeg har en aprilia rs 125 replica 2000 modell. Sitter arrow eksosanlegg på den nå, men jeg håper at driten snart blir byttet ut, så jeg kan slippe å bli stoppet. Jeg har ikke så mye mer å si om den, for jeg har ikke fått prøvd den enda på grunn av snøvær.

        Pen sykkel! Skal selv selge ktmen da denne har vel 3 ganger mer hk enn de som er lovligt:P ble stoppa i august og rett på tralla og så reiv de av skilta men fikk skiltet den på 2 uker.

        Skal ikke kaste på noen army piggdekk alså? hehe ^^ Er vell ikke så morsomt å kjøre når plusligt framdekket forsvinner på snøen.
        Jack Andre Morstøl 1992 Modell Ktm exc 125
        Eier av: Kyosho BL mini inferno, Traxxas t-maxx, Traxxas revo med rb323 motor og Kyosho dbx. Ex Biler: E-Maxx, Kyosho giga crusher dual, HPI Savage 25, Inferno 7.5.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Anders-taa View Post
          Heisann.

          Har en Yamaha TZR jeg da.
          Da jeg kjøpte den var den helt orginal. Har bytta dyse, dreva om å satt på
          Leo Vince V6 annlegg.
          Har også satt på litt neon lys så den skulle se litt tøff ut
          Hehe.
          Er jævli fornøyd med den, så kan annbefale den hvis noen skal ha 50 ccm.

          På bildene er den helt orginal, nå er refleksene ved forhjulet tatt av og det under skiltet fjerna. Har også andre farger på lyset, mens syns rosa var litt tøft

          Anders-taa


          Finner vel ikke råere moped synest jo jeg da Men du burde jo iallefall håpe du ikke møter på en kontroll men har hørt at de am6 motorene ryker så lett med trimm? noe erfaring med dette?

          - Jack a
          Jack Andre Morstøl 1992 Modell Ktm exc 125
          Eier av: Kyosho BL mini inferno, Traxxas t-maxx, Traxxas revo med rb323 motor og Kyosho dbx. Ex Biler: E-Maxx, Kyosho giga crusher dual, HPI Savage 25, Inferno 7.5.

          Comment


          • #6
            syns jo det er en av de kuleste jeg
            Håper på null kontroller ja. Har ikke hatt noe problemer enda hvertfall.
            broren min har også hatt to tzrŽer med samme annlegg, (eldre modeller da, hvis det har noe å si) men han hadde ikke noe problemer. Har også noen kompiser som kjører derbi x-race som har tatt plomba og de har ikke hatt problemer heller.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Anders-taa View Post
              syns jo det er en av de kuleste jeg
              Håper på null kontroller ja. Har ikke hatt noe problemer enda hvertfall.
              broren min har også hatt to tzrŽer med samme annlegg, (eldre modeller da, hvis det har noe å si) men han hadde ikke noe problemer. Har også noen kompiser som kjører derbi x-race som har tatt plomba og de har ikke hatt problemer heller.
              Hehe ja ok, hørt noen som har hatt fryktlige problemer med att skjærer seg lett men sånn er de vell egentli med mye Største problemet er vel de som bytter ut 1 ting som gir for mye kraft slik att ikke orginaldelene holder og ryker
              Jack Andre Morstøl 1992 Modell Ktm exc 125
              Eier av: Kyosho BL mini inferno, Traxxas t-maxx, Traxxas revo med rb323 motor og Kyosho dbx. Ex Biler: E-Maxx, Kyosho giga crusher dual, HPI Savage 25, Inferno 7.5.

              Comment


              • #8
                det kan det være
                håper da ingenting skjer med min hvertfall :P

                Comment


                • #9
                  Jeg har en Yamaha 900 Diversion. Hadde en Kawasaki 600 ZF også som jeg tenkte kona skulle bruke. Men etter en kjøretime ville hun ikke ta lappen, så da solgte jeg den. Men Yamahaen er en grei tursykkel for to. Fin å bruke til jobb, kjører i kollektivfeltet og slipper kø og bomring.
                  Gleder meg alltid til våren når sykkelen skal fram!
                  Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                  Comment


                  • #10
                    begynte min kariere som 13åring på en trimma honda mtx.. solgte den kjøpte en tsx satte trim på den og bytta den i en tempo panter,som eg kje vet kor ble av,, kjøpte da senere en nyere honda mtx med trim,gikk 115 på flaten..solgte den til fordel for en honda mb5 med trim.hadde den til eg kjøpte en yz 125 som var max borret hadde den til eg gikk noe salig på trynet,solgte den..

                    gikk noen år og tok tung lappen i 2000.. lånte div sykkler av kompiser..

                    i 2004 kjøpte eg en 1988 modell suzuki gsx-750r hadde den ett halvt år..solgte den med fortjeneste

                    2006 kjøpte eg en yamaha fz-750r den hadde eg ett halvt år og solgte den og med fortjeneste

                    har lyst påå ny sykkel,men hobby og snart 2 unger tar tiden eg har til overs...
                    så det blir sikkert kje kjøpt sykkel før undene klarer seg selv
                    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                    Comment


                    • #11
                      Anders-Taa

                      Er det en 730 med sport pakke du har stående i garagen din?

                      Comment


                      • #12
                        får vel legge inn et par bilder jeg og da. en r1 1998 mod som desverre er solgt nå. og en 1985 mod gsxr som jeg har bygget helt om, mangler og få på cross styre da. stort sett bare bak gaffel og fothvilere som er orginalt på denne nå
                        Attached Files
                        pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SondreV View Post
                          Anders-Taa

                          Er det en 730 med sport pakke du har stående i garagen din?
                          Det er det vettu SondreV
                          Deilig bil
                          Er jo ikke min da

                          Comment


                          • #15
                            Kjører en 1984 mod Honda Goldwing 1200 Intersate, som er nedplukket og overhalt, samt nylakkert i svart mettalic, vinteren 2007, så den var kjøreklar til sessongen, har kjørt vannvittig mange mil med den sykkelen, monterte inn cd spiller og høytalere i dashen på den, så hører på Allan Jackson når jeg er på tur Hærlig MC.

                            Så har jeg en Yamaha Virago 1100 med effekt potter, høyere styre, andre risere, steike god sykkel med et vanvittig godt drag til V twin å være, dette er sykkelen til fruen, men er vel meg som bruker den mest
                            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X