Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med å registrere meg på apriliaforum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med å registrere meg på apriliaforum

    Fant et eksosanlegg jeg ville ha inne på apriliaforum.no . For å svare på salgannonsen, må jeg ha bruker. Men jeg klarer ikke å registrere meg. Samme f hva jeg gjør, så kommer dette opp:

    Bekreftelseskoden du skrev inn er for kort.
    Bekreftelseskoden du skrev inn er feil.


    Noen som kan hjelpe meg?
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

  • #2
    skriver du inn riktig kode? og har du evt capslock inne? en o kan fort være en null og omventd
    Sverre Finnerud '83 modell
    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
    frekvens 2.4ghz

    Comment


    • #3
      Det står at capslock ikke har noe å si. Om noen kunne gått inn å sjekket saken på forumet, og sett om det er jeg som er feilen, så hadde jeg blitt glad. Jeg har prøvd utallige ganger med alle slags variasjoner, eller hva jeg skal kalle det.
      Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
      O.sæland hobby

      Comment


      • #4
        Nå blir jeg gal.
        Du kan ikke forsøke å registrere deg så mange ganger på en gang. Prøv igjen senere.
        Kan ikke akkurat se eksosen forsvinne ut av øyene mine heller. Har vert på jakt etter et slikt anlegg lenge nå.
        Om noen gidder å prøve å lage en bruker til meg, skal jeg ta dere med i bønnene mine.

        Mailen er j999mw@hotmail.com , passordet kan være sommer(så skifter jeg dette i ettertid), Brukernavn emix.
        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
        O.sæland hobby

        Comment


        • #5
          Nå er kontoen opprettet til deg

          -------------------------------------------------------------------------

          Brukerkontoen din er opprettet, men forumet krever at du bekrefter e-postadressen din. En aktiveringskode er sendt til e-postadressen du oppgav.
          Hvis du ikke mottar den i løpet av de nærmeste minuttene, så har den sannsynligvis blitt feilaktig klassifisert som spam, og havnet i spam-mappen din. Om du ikke finner den der heller, så kan du varsle en av forumets administratorer.

          -------------------------------------------------------------------------

          Du må bare bekrefte emailen så skal det være i boks
          Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

          Comment


          • #6
            Takker og bukker.
            Var det noen spesielle triks? Jeg pleier liksom ikke vanligvis ha problemer med å registrere meg på forum ol.
            Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
            O.sæland hobby

            Comment


            • #7
              Vet ikke om det var noen triks,men jeg prøvde først 4546346 ganger også ventet jeg en stund,så prøvde jeg på nytt og da virka det endelig..
              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X