Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten Norge!!! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posten Norge!!! :(

    Sendte en pakke mandag 25/01 til grimstad. Den har ikke kommet fram pr dags dato 08.02, pakken var uten sporing og bare en vanlig boblekonvolutt. Hva skjer her? Er det noen som har opplevd noe lignende?

    Sondre

  • #2
    Originally posted by SondreV View Post
    Sendte en pakke mandag 25/01 til grimstad. Den har ikke kommet fram pr dags dato 08.02, pakken var uten sporing og bare en vanlig boblekonvolutt. Hva skjer her? Er det noen som har opplevd noe lignende?

    Sondre
    Sikkert en ansatt i posten som leker seg med innholdet nå. Den har sikkert " Forsvunnet " på veien!

    Comment


    • #3
      Hva F*** skal han med dempere og noen fjører da??? + noe annet småstasj!?

      Comment


      • #4
        Originally posted by SondreV View Post
        Hva F*** skal han med dempere og noen fjører da??? + noe annet småstasj!?

        Det må du nesten spørre han om! Hvorfor ikke bare ringe posten og høre?

        Comment


        • #5
          Har jo vært på postkontoret 1 gang og snakket med posten over tlf 2 ganger! Da fikk jeg beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg!

          Comment


          • #6
            Gå på posten.no og send de en epost(http://www.posten.no/Kontaktskjema/Andre+sporsmal). Brevsendinger kan etterlyses etter 14dager.

            Det er mange grunner til at brevsendinger kan bli borte. Ikke fullstendig adresse, mottaker adresse finnes ikke, osv...
            Dirty Harry Crawler Team
            http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

            Comment


            • #7
              Det er godt over 14 dager nå! jeg skal kontakte de IGJEN! Første gangen jeg sendte den fikk jeg den i retur pga manglende postnr. Så fylte jeg ut fullstendig adr og alt! Så.---------

              Comment


              • #8
                Jeg har mottatt en pakke etter masse mas fram og tilbake av en her på forumet, ca 1mnd tok det til slutt, og da inneholdt den 1/3 av det som skulle være der, penger er overført for lenge siden... Hva F.... skal en gjøre, han skylder seff på posten, jeg var dum nok til å bekrefte at pakka var teipet igjen i ene enden, noe som jo KAN være et SINNSYKT drøyt triks for å lure noen godtroende bønder, noen som har opplevd lignende ???!! Skademelding er sendt til Posten, men det blir jo bare ord mot ord, skulle tro dette var blitt gjort før, er faktisk en utrolig effektiv og ganske bombesikker svindel....
                Nevner absolutt ingen navn, for dette blir jo selvfølgelig fullstendig hypotetisk og en alt for drøy påstand, typen kan jo være ærlig som dagen er lang... Bare alt tullet og uendelige forsinkelser som setter fantasien i sving !

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X