Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp! MSN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp! MSN...

    Jeg har reinstallert Windows på pc'en, og har en vannvittig mengde smileyer som skulle vært lagt til i MSN, er det noen program eller triks for å legge til mange samtidig, eller må jeg gå den lange veien å legge til en og en?
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

  • #2
    dette har jeg aldrig hørt om da jeg er på msn hver gang jeg er på pc,en.. og dette har jeg ikkje noe svar på. foresten martin_rc@live.no :P
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • #3
      Du må nok legge til en og èn. Visst det er en smiley som er bygd opp av 3,så må man legge alle 3 inn en etter en for og få hele smileyen,så tror nok at du må det.
      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

      Comment


      • #4
        Jeg var redd for det... Jeg fant ett program som kan ta backup av de, og installere som en pakke senere, får bruke det til neste gang...
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X