Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beste/raskeste DVD Brenne Program?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Beste/raskeste DVD Brenne Program?

    Som topic sier, Hva er det beste / Raskeste brenneprogram tilDVD?

  • #2
    Originally posted by SondreV View Post
    Som topic sier, Hva er det beste / Raskeste brenneprogram tilDVD?
    Har selv brukt sonic i mange år og det funker helt knall, ikke hatt problemer med noen av dvd platene jeg har brent.
    Om det er der raskeste vet jeg ikke, men heller kvalitet enn fart spør du meg...
    De tar ca 10 min og brenne en enkellags dvd på min pc...
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • #3
      hva skal du brenne? ..

      ta en titt på imgburn
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        AVI DVDer

        Sondre

        Comment


        • #5
          Drit i hastigheten. Ender opp med å få dårlig innbrenning og lesing blir umulig på enkelte spillere.

          Det er heller kvaliteten på DVD brenneren som teller, samt kvalitet på platene. Selve programmet spiller liten eller ingen rolle. Har brent tusenvis av plater med Nero programmet og Verbatimplater.
          Brenner aldri over 4x for å få best resultat. I Nero kan man velge hastighet manuellt. Plater som har lagt over tid med rask innbrenning kan faktisk bli uleselige. Har brenner som takler 16x, men resultatet blir at platen ikke kan leses av alle typer spillere. Selv ikke spilleren som brant platen
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #6
            jeg har brukt cdburnerxp den er gratis og meget bra !! også er den gratis !!
            Roy M Eng (1976)
            hpi vorza flux , spektrum dx3s
            trex 450 .

            Comment


            • #7
              Enig med det Extra sier. Drit i programvaren og hastigheten, Mye viktigere med gode brenne plater og en bra dvd brenner.
              Har brukt flere forskjellige brenneprogrammer bl.a Ashampoo, Nero, Imgburn og cdburnerxp som han over nevner. Merker ingen forskjell om man ikke brenner for fort. Men anbefaler ellers Nero da det har mye annet bra programvare inkludert.
              Martin Iversen 93
              |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

              Comment


              • #8
                Anbefaler imgburn og Nero da desse er til det meste...
                As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X