Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner, har noen spm..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynner, har noen spm..

    God kveld.


    Har hatt nitrobil i noen år nå da, men tenkte å begynne med konkurranser og slikt.

    Men er det noe jeg trenger? Lisenser og sånt? Hvor melder jeg meg inn og i hva?
    Bor i Bergen da så.

    Må/burde jeg melde meg inn i Bergen og Omegn Modellbil klubb?

    Hvor kan jeg følge med på konkurranser og slikt?

    Takker for svar!
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

  • #2
    Vet ikke, men vil tro at du må være med i klubb, ellers kan du ikke delta. Bare og stikke innom Bombk og spørre, så kan du melde deg inn samtidig, noe jeg ville gjort uansett, fordi det vil sansynligvis være gøyere og kjøre i et miljø med andre interesserte.

    Comment


    • #3
      Må jeg kjøpe sånn lisens fra Norges Motorsportforbund for å være med i konkurranser også?
      Eller hva får jeg ut av en sånn lisens?
      Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
      & Spektrum DX2S

      Comment


      • #4
        Hei! hvilken bil har du osv? Bombk har løp en gang iblandt, og bane på osterøy. Der er det bare å kjøre så mye man vil, så lenge man følger kjøretidene som står på www.bombk.no . Lisens kan være greit om du skal være med på løp. man kan jo også kjøpe fun-lisens. På bombk sin hjemmeside står det om når det er løp, og når det er treninger. kom ut på Nordås en tirsdag. Så kan du snakke med andre førere som kan gi deg tips og slikt. (nordås er for elektro biler.)

        Håper dette gav deg svar på noe av det du lurte på

        Sondre

        Comment


        • #5
          Hei

          Har en nitrobil, en Schumacher/Nanda Swift II RTR!

          Hadde tenkte å være med på løp og sånt, derfor trenger jeg en lisens som passer meg.
          Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
          & Spektrum DX2S

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X