Announcement

Collapse
No announcement yet.

rs dødt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rs dødt?

    synes det er lite som skjer på rs forumet nå for tiden, hva skjedde med all aktiviteten her inne?

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

  • #2
    har sikkert sammenheng med at folk er ute og kjører istedet for å sitte her og snakke om hvor fint det skal bli å kjøre må benytte seg av sommersola så lenge man kan...
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Dersom man ser på statistikken, så er det mer enn nok folk som er inne å ser,
      men antall tråder har gått ned.

      Ser ikke bort ifra at det er enkelte ting som burde vært gjort annerledes
      med selve forumet, men så lenge jeg ikke får tilbakemeldinger blir det
      en del prøv og feil... og akkurat nå er det ting som tyder på at noe er feil ?


      Sammenlignet mai 2009 og 2010

      Nye poster: 7286 / 5976
      Nye tråder: 1142 / 798

      Du må også ta hensyn til hvor mye "action" det er ellers også.
      Dersom du ser på deltakelse på løp så er det en ganske kraftig
      nedgang på dettei alle klasser, og det samme gjelder hvor mange som
      betaler lisensen for å kjøre i år.

      RC-miljøet gjenspeiler ofte økonomien generelt.

      Men nå skal det også sies at rc-butikkene i Norge merker en økning
      i salget, så det er lys i tunnelen
      Last edited by xilian; 1 June 2010, 08:06.
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        har vært innom flere ganger om dagen i det siste, og merker at det er jo aldri noe nytt å lese på :P

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • #5
          Underhold meg!

          Comment


          • #6
            Jeg har egentlig kutta RS helt ut etter det nye utseendet kom...
            Jeg likte når de trådene med aktivitet på var tydelig på forsiden, istedenfor og måtte gå inn på selve forumet.
            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

            Comment


            • #7
              jeg likte også det gamle forumet ganske godt, selv om noen småting er bedre nå..
              og hvor i all verden ble alle de gamle trådene av? man kan finne de om man søker eller går via linker på e-post, men man kan ikke bla seg til de? det synes jeg er ganske teit.

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • #8
                Originally posted by djegga View Post
                Jeg har egentlig kutta RS helt ut etter det nye utseendet kom...
                Jeg likte når de trådene med aktivitet på var tydelig på forsiden, istedenfor og måtte gå inn på selve forumet.
                Det er da bare og søke på www.forum.radiostyrt.no i stede for www.radiostyrt.no ? så slipper du visst du ikke orker og gå på forsiden så inn på forumet.. eller blir de "5 bokstavene + den punktumen" for mye for deg ?;ppp
                Last edited by BSS; 2 June 2010, 16:40.

                Comment


                • #9
                  det er faktisk 5 bokstaver i forum, PLUSS en punktum.. :P

                  plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by plejmo View Post
                    det er faktisk 5 bokstaver i forum, PLUSS en punktum.. :P

                    plejmo
                    Oki, da får jeg bare beklage på det sterkeste, så skal jeg rette det opp




                    " Rettet opp"
                    Last edited by BSS; 2 June 2010, 16:40. Reason: Måtte rette opp vettu :-) Godt noen passer på !

                    Comment


                    • #11
                      hahaha :P synes ikke forsiden er noe problem jeg egentlig

                      plejmo
                      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                      Smått&Rått Harstad

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by djegga View Post
                        Jeg har egentlig kutta RS helt ut etter det nye utseendet kom...
                        Jeg likte når de trådene med aktivitet på var tydelig på forsiden, istedenfor og måtte gå inn på selve forumet.
                        Gå på http://forum.radiostyrt.no/vb/forum.php og se nest nederst på sida.
                        Bedre oversikt får man ikke...


                        Originally posted by plejmo View Post
                        jeg likte også det gamle forumet ganske godt, selv om noen småting er bedre nå..
                        og hvor i all verden ble alle de gamle trådene av? man kan finne de om man søker eller går via linker på e-post, men man kan ikke bla seg til de? det synes jeg er ganske teit.
                        ALLE tråder er på plass, men det kan godt hende du må oppdatere et valg.
                        Gå på kontrollpanel/rediger alternativer/trådvisningsvalg.
                        Sånn ca. midt på finner du et valg som heter "trådvisningsvalg"
                        Ta en titt på "Default Tråd alder avgrensning" ...

                        Originally posted by BSS View Post
                        Det er da bare og søke på www.forum.radiostyrt.no i stede for www.radiostyrt.no ?
                        det er http://www.radiostyrt.no og http://forum.radiostyrt.no som er i bruk.
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #13
                          ok.. jeg kommer iallefall til å fortsette å bruke RS.. kommer vel et par tråder fra min side ganske snart..

                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • #14
                            det er http://www.radiostyrt.no og http://forum.radiostyrt.no som er i bruk.[/QUOTE]









                            www.forum.radiostyrt.no funker det også? ..

                            Comment


                            • #15
                              Xilian,
                              Det var godt å se at det går an å se alle gamle tråder =)
                              Ellers så er det faktisk første gang jeg har blitt skuffet når jeg har sett på mailen min. Ingen mail fra radiostyrt.no om trådinnlegg etter meg.
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X