Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil høre folkets mening om hva dag som passer, Lørdag eller søndag ??? jeg vet at det ikke passer for Martin på søndag iallefall.

    Stian ville være med på søndagen igjen da.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • For meg passer det ikke denne helga. Jeg har blitt sjuk, så da er nok gleden av å være på banen ikke helt som den burde.

      Neste helg derimot... Da ser jeg for meg at jeg er klar!
      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

      Comment


      • Originally posted by Polardegos View Post
        For meg passer det ikke denne helga. Jeg har blitt sjuk, så da er nok gleden av å være på banen ikke helt som den burde.

        Neste helg derimot... Da ser jeg for meg at jeg er klar!
        neste helg er jeg også lett med!!! da kan jeg så vitt jeg vet HELE helgen!
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • jaja, Neste helg er neste helg, Snakker om denne helga da det faktiskt er fint vær nå... Neste helg kan heller ikke jeg igjen og ikke er vi kommet så langt.

          Så som sagt, Hvem andre er intr i denne helga ? Lørdag eller søndag.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • jeg er ialefall med på Lørdag..
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              jeg er ialefall med på Lørdag..
              Rune ? Robin ? Hva dag passer dere da ?
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Rune ? Robin ? Hva dag passer dere da ?
                Måkke mase midt i Hotel Cæsar Kjetil!!!!!!!! Jeg er med på begge dagene... Ta an avgjørelse så er jeg med
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Originally posted by Golfie View Post
                  Måkke mase midt i Hotel Cæsar Kjetil!!!!!!!! Jeg er med på begge dagene... Ta an avgjørelse så er jeg med
                  Robin ? Er du med da ? Og hvilken dag ? :P

                  For min del kunne vi dratt både lørdag og søndag og tatt det som en "avsluttning" på året... Regner ikke med at det blir så veldig mye mer kjøring
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • tviler på jeg er med begge dagene.... Og jeg har INGEN planer om at dette er min siste tur for året/sesongen
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • For min del er årets siste dag når snøen har lagt seg :P
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        For min del er årets siste dag når snøen har lagt seg :P
                        snøen har lagt seg?????

                        vi hadde snø over litt lengre periode i fjor, sist gang vi hadde snø over lengre tid var i 1955.... for all del! kan jo være vi er like heldige i år men heller tvilsomt...

                        Og når det er sagt gleder jeg meg i hel til snøen kommer for da skal det iHVERTFALL kjøres
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • ja jeg vurderer og skaffe en slash eller rustler selv til vinterbruk Men måtte blitt Slash ultimate :P
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            snøen har lagt seg?????

                            vi hadde snø over litt lengre periode i fjor, sist gang vi hadde snø over lengre tid var i 1955.... for all del! kan jo være vi er like heldige i år men heller tvilsomt...

                            Og når det er sagt gleder jeg meg i hel til snøen kommer for da skal det iHVERTFALL kjøres
                            Enig der... MEN EIVIND kom deg ut av bingen å bli med over i helgen da mann!!!!!
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Originally posted by Golfie View Post
                              Enig der... MEN EIVIND kom deg ut av bingen å bli med over i helgen da mann!!!!!
                              jobber til 8 på lørdags morgen så tviler på at det går... har deadline på en HAUG av ting som må gjøres også

                              på søndag skal jeg på en visning å demonstrere et stort system vi har levert til kruse smith i et hus som skal selges, så den dagen fyker også vekk


                              MEN neste helg kan vi ligge i telt der inn fra fredag til søndag om du vil hehhehehehe da er jeg nemlig LEDIG hele helga
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                jobber til 8 på lørdags morgen så tviler på at det går... har deadline på en HAUG av ting som må gjøres også

                                på søndag skal jeg på en visning å demonstrere et stort system vi har levert til kruse smith i et hus som skal selges, så den dagen fyker også vekk


                                MEN neste helg kan vi ligge i telt der inn fra fredag til søndag om du vil hehhehehehe da er jeg nemlig LEDIG hele helga
                                Takk for tilbudet!!! Jeg må avklare med kona først.... he he
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X