Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke direkte, Men den er ikke ferdig innkjørt, Så går langt fra optimalt. Men ser jo hva krefter min BL har, og tviler på at XL'en holder følge ja.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Click image for larger version

Name:	IMAG0081.jpg
Views:	2
Size:	38.5 KB
ID:	769667

      Resultatet etter kjøringen på tau sist uke hehe...
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Kommer dere til Tau i dag også?
        GLENN ROSTØL - 76
        - Hot Bodies D8 Hara Edition,smartech titan,Hobao,Kyosho MP9
        - RB B11, DX3S,Savox,,Team Orion

        Comment


        • Originally posted by Glenn.R View Post
          Kommer dere til Tau i dag også?
          Det er meningen vi er en gjeng som tar 14-båten ja
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • ja jeg blir hentet om noen minuter....
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • kjører og henter deg nå Martin, Pakk klar til og slenge i bilen
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • hehe, alt er klart her, liger klart på trappa
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • det sto en hpi kontroll igjen på tau med 3`er krystall i.

                  Hvem var denne sin?

                  jeg lot den stå igjen der inne
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Hmmmz, Ikke bror din sin ? Jeg har 6'er i min, men var ikke utav bilen (tilhører XL'en)
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by xillianto View Post
                      Hmmmz, Ikke bror din sin ? Jeg har 6'er i min, men var ikke utav bilen (tilhører XL'en)
                      nei, jeg har totalt 3 hpi kontroller her nå.
                      aner ikke hvem det kan være sin! Lurer faktisk på om det kan være Rune sin allikevell?
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Det er ikke Robin sin da ?? Du hadde jo hans utstyr i bilen ? Evnt han med Kyoshoen... Regner med noen etterlyser den om den er savnet, skal selv skikke i bilen, Men trodde da min hadde kanal 6.
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          nei, jeg har totalt 3 hpi kontroller her nå.
                          aner ikke hvem det kan være sin! Lurer faktisk på om det kan være Rune sin allikevell?
                          Mannen med gullfisk-hukommelse har Trodde ikke den var min, men husker ærlig ikke hvor mange jeg hadde stående på hyllen.... MEN, det gjør gjerne du Eivind

                          Har uansett flere stående på hyllen fortsatt, så jeg trenger den ikke
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Golfie View Post
                            Mannen med gullfisk-hukommelse har Trodde ikke den var min, men husker ærlig ikke hvor mange jeg hadde stående på hyllen.... MEN, det gjør gjerne du Eivind

                            Har uansett flere stående på hyllen fortsatt, så jeg trenger den ikke
                            hehe!!! Da lar jeg den stå i backup på hylla hjemme
                            Jeg husker bare du hadde MANGE stående på hylla ikke hvor mange hehe...

                            Originally posted by xillianto View Post
                            Det er ikke Robin sin da ?? Du hadde jo hans utstyr i bilen ? Evnt han med Kyoshoen... Regner med noen etterlyser den om den er savnet, skal selv skikke i bilen, Men trodde da min hadde kanal 6.
                            Robin kjører 2.4 så er nok ikke hans, om Morten kjørte hpi kontroll på kyosho er vell litt rart? hmm...
                            Last edited by GrEmLiNgS; 16 August 2010, 09:22.
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • ska någen av dokke inn idag å kjøre? nytta vere si der e sjid ver på evi.

                              kan ver at någen glømte den hpi kontrollen på lørdag og, var 3HPI biler der då.
                              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                              € Team Sjølsponsa2012 €

                              Comment


                              • Originally posted by K-man View Post
                                ska någen av dokke inn idag å kjøre? nytta vere si der e sjid ver på evi.

                                kan ver at någen glømte den hpi kontrollen på lørdag og, var 3HPI biler der då.
                                Ukedager er litt vanskelig for min del grunnet jobb.

                                Da hadde vi lagt merke til den når vi kom siden den sto forann bilene våre når vi skulle kjøre
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X