Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    Naboen til gamle NOKAS da
    Joa! men det var da ikke akkurat "drive by" men heller en direct hit dessverre

    Men seriøst, vi låste dørene i bilen når vi kjørte ned til Vg Racing og Dan, det hadde nok dere også gjort hadde dere sett gatehjørnene ved lyskrysa vi stoppet ved hehe
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • jaja men sann! sannelig er ikke traxxas akslinger noe jævla dritt rett utav boks!!!! forstår ikke at det går an å lage så bedritne akslinger å levere originalt på en bil????? jaja godt jeg kjøpte oppgraderte stål akslinger ( som også er traxxas originalt, dem er vell noen luringer er dem vell ikke? hehe ) imorgen blir de installert og bilen sikkert kjekkere å kjøre hehe...

      Nå får jeg bare håpe stål akslingene til rustleren også snart dumper ned i postkassa her for de er jo ENDA VERRE! ( går det ann? ja tydeligvis )

      Blir å bytte olje i demperne også da det var alt for mykt for hopping hehe... rpm front fangeren med rpm bumper mount var jeg glad jeg kjøpte da det bli litt fortauskanter idag når bilen skulle dra maks utbytte av 2x 11,1 ( kom aldri opp i maks på den lille plassen jeg testet da ) en ting er sikkert BILEN ER HELT RÅ!!!! den tar salto med 2x 11,1 20c så lurer på hvordan det blir når jeg får 40c i posten
      har også bestilt 4s til bilen hihi =) det var forøvrig når jeg prøvde saltoene akslingen røyk! det likte den ikke med de jæv... plast akslingene som kommer med.

      Har også med meg hjem fra usa rmp hubber ( axle carriers ) som skal monteres på, har også bestilt hele a-arm kittet til bilen nå
      Kunne ikke kjøpe dette der borte da jeg allerede hadde brukt 4k på bilen og vell så mye i deler! hadde hunkjønn med på turen dessverre som på sett og vis hadde litt styring over økonomien ( på sett vis egentlig MEGET bra, så fikk jeg i det minste kjøpt noe "nyttig" KLÆR OG SÅNN hehe )

      Gleder meg også til å skru på savagen min da det ble en del oppgraderinger til den også! satser på å ha alt utenom losien klar til søndag ( har jo ikke testet losien enda så kanskje den allerede er klar )
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Jeg er forsatt våken om det er noen som lurer! haha... overtrøtt eller egentlig bare alt for våken! dette er noe dritt... JET LAG!!!!

        Men men har fått skrudd en del på bilene da noe positivt må man jo få ut av tiden hehe

        Jeg har funnet svaret på hvordan vi skal vedlikeholde bilene våre når vi er ute å kjører gutter!!!

        Last edited by GrEmLiNgS; 22 September 2010, 05:41.
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Hehe, testet Summit'en igår med Mamba Monster, Den er bare morro ! Savage kan gå og grave seg en grav når det kommer til stabilitet i forhold til summit'en, Den legger seg fint i svingene og takler mye mer fart, Var rett og slett morro og kjøre med i forhold

          Den er jo ikke like hissig, pga den er en del drevet ned i forhold til savage, men gud så morro... på 22.2v 5000 mah 40C er det nok av krefter
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            Jeg er forsatt våken om det er noen som lurer! haha... overtrøtt eller egentlig bare alt for våken! dette er noe dritt... JET LAG!!!!

            Men men har fått skrudd en del på bilene da noe positivt må man jo få ut av tiden hehe

            Jeg har funnet svaret på hvordan vi skal vedlikeholde bilene våre når vi er ute å kjører gutter!!!

            http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=20879338

            Haha!! Vi burde kjøpt en svær henger til å drasse med rundt når vi kjører som vi kunne ha sittet inni og skrudd :P
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Noen snutter av Savagen jeg hadde før (nitro) Gikk godt gitt....

              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

              Comment


              • kule video. bra redigert.
                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                € Team Sjølsponsa2012 €

                Comment


                • Noen som vet hvor man kan få kjøpt tomme hardcase til lipo???
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Da ser det ut som det blir noe kjøring på solastranda en gang etter 14 på søndag kommer tilbake med nøyaktig klokkeslett sannsynligvis imorgen kveld.

                    Håper flere henger seg på så vi får skrapt vekk litt sand på den stranda!
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • jeg er med så lenge været er med
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • været er i alle fall meldt bra
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • *misstenker og måtte finne fram paddle dekkene i morgen* :P Hehe
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by xillianto View Post
                            *misstenker og måtte finne fram paddle dekkene i morgen* :P Hehe
                            Paddle dekkene skal helt klart vært med ja!! Må bare få lagt på litt ducktape på hullene i felgen.....
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • får ikkje kjørt om jeg ikkje får tak i kule lager til clutchen på savagen.....
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • har du ikke flere andre biler å bruke da Martin? hvilket kule lager er det som står der? jeg har lite kulelager å ta av så kan dessverre ikke hjelpe deg der.
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X