Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    det finnes ikke noe fuel igjen i området med mindre han på sæland i sandnes har.
    som jeg laget egen tråd om så lurer jeg på hvordan det vil være å kjøre bilen på 30% ( savage x 4.6 )
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • #47
      ka du meine med at det ikkje finnes noe fuel igjen i området ?
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • #48
        Det er godt at jeg har en hel kanne da
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #49
          har en del igjen jeg også om du treng....
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • #50
            Originally posted by xillianto View Post
            Det er godt at jeg har en hel kanne da
            Om vi blir der hele dagen slik som den lørdagen vi holdt på og bilen ikke krangler holder det ikke at vi deler en kanne, det kan jeg låve deg hehe... MEN nå skal det godt gjøres at bilen ikke krangler på noe hehe
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • #51
              skifter motor i losien til .21, så den kannen jeg har varer nok en del lengre nå ja. Drikker ikke like mye den motoren. (samt at jeg faktiskt har noe igjen av dekkene etter en dag)
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #52
                Originally posted by xillianto View Post
                skifter motor i losien til .21, så den kannen jeg har varer nok en del lengre nå ja. Drikker ikke like mye den motoren. (samt at jeg faktiskt har noe igjen av dekkene etter en dag)
                min drikker enormt og xl motoren drikker sikkert mer ( om du har fått den ) men jeg har litt under en halv kanne stående så vi skal nok klare oss da

                men å kjøre på 30% funker dårlig eller? det er jo samme olje innhold i den, men som de skriver " kjøres av erfarne " og det kan jo ikke jeg helt kalle meg selv enda
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #53
                  Du kan bruke den, Men må justere den om... MEN! Kjøp inn noen extra plugger i tilfelle da... Jeg må selv handle plugger nå... dere fikk dem 2 av de 3 jeg hadde, og jeg måtte bruke min på tau.

                  Så må nok handle inn 2-3 nye ja.

                  Men det ser dårlig ut for kjøring på tau på søndag for meg, Skal vist i ett familie selskap på søndag kl 4...


                  Får finne en annen dag og teste ut bilene, da kommer jeg med 2x Losi 8ight og en Savage XL mest sannsynlig Samt kanskje Martin kommer med sin Savage SS 4.6 ??
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #54
                    Jeg har ikke fått noen av deg men Robin tror jeg fikk av deg, jeg har 3 stykker jeg men skader ikke å kjøpe inn mer
                    Bilen bør vell bli hissigere på den fuelen? bare passe på at jeg stiller den meget rik fra starten av i alle fall...

                    dumt om du ikke får blitt med da!
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • #55
                      Ja tror robin fikk en av meg.

                      Ja det ser dårlig ut for søndagen... Skulle nesten funnet en dag hvor du ikke jobber overtid og kjørt... Må prøve savagen en dag

                      Og ja, Du bør starte litt feitere, og heller stille inn på nytt... pass tempen så går det fint
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by xillianto View Post
                        Ja tror robin fikk en av meg.

                        Ja det ser dårlig ut for søndagen... Skulle nesten funnet en dag hvor du ikke jobber overtid og kjørt... Må prøve savagen en dag

                        Og ja, Du bør starte litt feitere, og heller stille inn på nytt... pass tempen så går det fint
                        Har såpass mye å gjøre at dagene mine er lange hver dag! det har de vært siden jeg tok over den butikken dessverre! ser heller ikke ut som det roer seg HELT med det første
                        Men vi burde da selvsagt kunne presse inn en dag! akkurat nå er det enda litt ekstra jobbing så jeg kan forlate butikken med god samvittighet når jeg reiser over dammen vet du
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • #57
                          mhm, Så får vi se hvor stor forskjell det er på X 4.6 og XL
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by xillianto View Post
                            mhm, Så får vi se hvor stor forskjell det er på X 4.6 og XL
                            Den er faktisk meget stor de lager jo ikke en oppgradert utgave om det ikke skulle ha noe for seg! hehe...
                            Jeg ville ikke ha xl nettopp fordi jeg vil bygge om 4.6 så mye som lar seg gjøre og få den lik xl på alle måter utenom lengden da.
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • #59
                              Det stemmer at jeg fikk en plugg av deg Kjetil. Kjøper nye i slutten av neste uke, så da skal du få en tilbake

                              Og, ja det stemmer at det er stor forskjell på Savage X og XL!! Det er nesten 1 hest mer i XL'en (.28 motor med 2,9hp i X'en og .38 motor med 3,75hk i XL'en)...
                              Last edited by Zenox; 6 August 2010, 08:23.
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • #60
                                For dere som skal kjøpe plugger så er nok dette den beste pluggen jeg har brukt (tror jeg testet det meste): http://www.liquidrc.com/index.php?ma...ffag9drq4e19v1

                                Bare et tips
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X