Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er der inne allerede

    Finner svar på det meste der inne!

    Nå ligger rustleren min å venter på postkontoret
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Kjøring til helgen folkens! hvem er med? tenkte lørdagen
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Kjøring til helgen folkens! hvem er med? tenkte lørdagen
        Lørdag er dessverre helt umulig for meg da kona jobber aftenvakt.. Søndag er en mulighet, dog jeg kommer noen senere isåfall (rundt kl 14 ca).....
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • MERE DELESALG...... PLUGGER OG FUEL....... Naboen rydder stadig.... Ville høre med dere før jeg legger det ut for salg... Har 1 full kanne 25% Med Technics Big Bang (Sæland fuel) + en skvett til av samme fuel + 1 skvett jero med ukjent nitro% som gjerne kan brukes til filterrens Tenkte 250,- for dette... ANYONE????

          Har også 6 nye plugger..... Tenkte 250 for disse... ANYONE??
          Attached Files
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Originally posted by Golfie View Post
            Lørdag er dessverre helt umulig for meg da kona jobber aftenvakt.. Søndag er en mulighet, dog jeg kommer noen senere isåfall (rundt kl 14 ca).....
            Om vi ser at det er et flertall som stemmer for søndagen så kan vi heller kjøre da selvsagt! evt for min del går det jo selvsagt ann å kjøre begge dagene =)) hehe...
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • du har ikkje tilfeldigvis fremre center diff aksel ? mista min i dag...
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Originally posted by martin1996 View Post
                du har ikkje tilfeldigvis fremre center diff aksel ? mista min i dag...
                hehe! du har fått bilen og er godt i gang ja?
                Jeg skal ta en titt i delene mine ikveld å se. er meget sikker på jeg har ett par
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Jøss, Ser ut som om min bil kommer idag allerede, Ble sendt fra Hamar igår
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Jøss, Ser ut som om min bil kommer idag allerede, Ble sendt fra Hamar igår
                    bilen min ble sendt fra hamar på tirsdag og jeg hentet den igår så det er nok mulig!

                    det blir kjøring på forus ikveld i 8 tiden for de som vil bli med.

                    Ellers ser det også ut som vi kjører på søndag kl1500 ca, om det blir tau eller forus har vi enda ikke helt bestemt oss for! hva sier folket?
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Jeg sier forus. Mulig jeg blir med i kveld. Snakke med makta


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • hehe, takk for det eivind ja bilen gikk som en drøm untatt om at den aldrig traff 2 giret ;O for min skyld så ville jeg gått for tau, men det er bare min mening...
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • Jeg er jo for Tau, men er nok med på begge deler så sant jeg får det til i konas arbeidshelg ... Skal høre litt med de kara der inne oxo om det er noen kjøreplaner på søndag.. Isåfall frister Tau mest..... I kveld må jeg se an
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Da høres det jo egentlig ut som det blir tau på søndag også! passer fint sånnsett da lillebroren min som kommer på besøk bor der inne og bare kan sitte på med meg hjem

                            se om vi får til en ferje i 14-15 tia da, passer det for deg tror du Rune?
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Skal du kjøre i kveld Eivind ? Spørs om jeg faktiskt får råd til Tau, Litt skralt for tiden da det har blitt litt mye :/
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                Skal du kjøre i kveld Eivind ? Spørs om jeg faktiskt får råd til Tau, Litt skralt for tiden da det har blitt litt mye :/
                                Det blir litt kjøring ikveld ja Stian skal også bli med.
                                Tenkte i halv 8 tiden på forus samme vanlige plassen
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X