Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nitro eller Bensinbil?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro eller Bensinbil?

    heisann
    er veeeeldig ny innenfor RC-bil, dette er min første, og jeg har nettop kjøpt RC-bil av en kompis (brukt), og lurte på hvordan jeg kan se om det er nitro eller bensin bil.
    vet noen av dere tenker sikker, "hvorfor ikke bare spør han?" men han har ikke så veldig greie på det han heller.
    takker for svar!

  • #2
    hm...en bensinbil er generellt større,ca 70-90 cm lang og går på vanlig blyfri bensin...f.eks en hpi baja..her er bilde av motoren:http://www.hiwtc.com/products/hpi-ba...-4368-4337.htmkompisen veit vel ka drivstoff han har brukt? nitromotor:http://www.google.no/imgres?imgurl=h...1t:429,r:2,s:0
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      vet desverre ikke hvertfall hva drivstoff han brukte, fikk med en liten flaske på gjerne 1/2 liter med drivstoff, fikk bare beskjed at når jeg gikk tom så skulle jeg komme opp til han å få mere

      Comment


      • #4
        la med noen bilder av bilen slik den står idag, er egentlig et lite byggeprosjekt til skolen.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Dette er en nitro bil
          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
          enRoute Berg JXR003
          Losi 5ive - BZM Super 50

          Comment


          • #6
            kyosho tr-15?
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              helt ærlig så aner jeg ikke, vet det er en kyosho, men ikke noe mere, kjøpte den for en 50-lapp så... men fikk med en del ekstra deler osv, men ikke noe karosseri, så vet dere hva slagt type karosseri det er på den? og hva er fordeler/ulemper med nitro bil?

              Comment


              • #8
                det må være en gammel Ultima st sport det der..
                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  D ser rett ut ja...kan nok kanskje være vanskeli å få tak i originalkarosseri,men tippa at kaross til f.eks nitro rustler eller ae gt2 kan passe...ellers så får du no berre lese litt på forumet her ang nitromotorer..er ei eiga avdeling for nitromotor..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #10
                    ok
                    Tuuuuuuuuusen takk for hjelpen folkens!
                    utroligt hjelpsomt!

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X