Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan selge en RC-bil - VIKTIG!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan selge en RC-bil - VIKTIG!

    Hei

    Jeg er ganske så ny her, og liker meg godt her på dette forumet, men etter en del snoking frem og tilbake, spesielt i salgs tråden har jeg sett mye rart

    Jeg tenkte jeg skulle føre opp et par punkter som er veldig greit å få med seg hvis du har planer om å selge din rc-bil. Dette er er ikke for å pirke, men for å hjelpe. Dette hjelper både deg som selger og eventuelt en potensial kjøper.

    Legger opp 5 enkle punkter som alle burde følge ved salg:

    1. VASK bilen - Tar ikke lang tid, en selger som ikke gidder å vaske bilen før han/hun tar bilder sier MYE om han/henne og om hvordan bilen har blitt behandlet.

    2. GODT med lys - For Guds skyld, så på lyset eller vent til solen står opp før du begynner å knipse bilder, har du dårlig lys i rommet så kjøp et digitalkamera, vi lever tross alt i 2011/12.

    3. IKKE, og da mener jeg IKKE bruk mobilen til å ta bilder med mindre du sitter med en telefon som virkelig tar BRA bilder.

    4. Vær ÆRLIG, ikke skryt på deg masse tull som ikke stemmer, hold deg til fakta.

    5. PRIS, ta deg 5-10 minutter til å sjekket nettet før du oppgir prisen din, en bil som har kjørt en halv tank ER fortsatt en bruktbil og dermed kan du ikke sette den tilsalgs for 6000 kroner når den koster 4000 kroner NY. (Ja, noen er faktisk så rare).



    Lykke til meg salget
    FG TR4

    FG Baja Buggy - SOLGT















  • #2
    hadde det ikke vært for at dette innlegge var laget før mitt i en salgstråd, så hadde jeg trodd du hadde lest innlegget mitt
    Last edited by ivar_; 7 December 2011, 22:47. Reason: skrive feil
    Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
    Tamiya m03 og Axial EXO

    Comment


    • #3
      Kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta det som en positiv tilbakemelding
      Last edited by San23; 7 December 2011, 22:44.
      FG TR4

      FG Baja Buggy - SOLGT














      Comment


      • #4
        sitter å skriver på mob, så det hender det blir noen rare bokstaver
        Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
        Tamiya m03 og Axial EXO

        Comment


        • #5
          hva med en tilsvarende faq for useriøse kjøpere? Om at man faktisk kjøper den tingen man blir enige om, setter inn penger til riktig tid samt mengde, og DERSOM man likevel ikke skal ha tingen, sier ifra om det så raskt som mulig? Jeg gidder ihvertfall ikke å mase i ukesvis. er ikke så mye penger det er snakk om for min del (denne gang) ihvertfall

          mvh oddi

          Comment


          • #6
            Fine poenger. Og jeg vil legge til:

            -Les forumreglene. Prisantydning er påbudt.

            Comment


            • #7
              Originally posted by oddi View Post
              hva med en tilsvarende faq for useriøse kjøpere? Om at man faktisk kjøper den tingen man blir enige om, setter inn penger til riktig tid samt mengde, og DERSOM man likevel ikke skal ha tingen, sier ifra om det så raskt som mulig? Jeg gidder ihvertfall ikke å mase i ukesvis. er ikke så mye penger det er snakk om for min del (denne gang) ihvertfall

              mvh oddi
              Akkurat det der er utrolig plagsomt. Som du sier er det ok om noen ombestemmer seg, men at noen ikke gidder å ta en telefon eller i det minste sende en tekstmelding for å gi beskjed synes jeg er direkte spydig. Har ikke opplevd dette mye selv, men dem jeg har vært borti har blitt svartelistet for godt
              FG TR4

              FG Baja Buggy - SOLGT














              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X