Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er ditt favorittland å reise til?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er ditt favorittland å reise til?

    Har dere et favorittland? Jeg var en tur i Slovenia ifjor og synes det var helt fabelaktig. Ljubljana er en utrolig vakker by, og Piran på kysten kan anbefales også.

    Piran:
    Click image for larger version

Name:	piran.jpg
Views:	1
Size:	56.7 KB
ID:	789268
    Last edited by biggen; 11 April 2012, 16:25.

  • #2
    Steike, det hørtes fett ut! Xerez, er det i sør?
    Last edited by biggen; 11 April 2012, 16:31.

    Comment


    • #3
      Mye bra i Østen oxo har jeg hørt.
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #4
        Japan, selvsagt! Driftingens mekka, var der i fjor og skal definitivt dit i år også!

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ideal
          Ja, Xerez blir omtrent som Flekkefjord hvis du tenker norsk geografi. På vestsida av spissen ned mot Gibraltar.
          Jeg holder til ved Malaga, det er på østsida av spissen kan du si da.
          320 soldager årlig

          I helga ble jeg nummer 26 i lokalmesterskapet, og om to uker kjører jeg løp mot bl.a. Robert Batlle Veldig høyt nivå på førerne her!
          Pensjonist eller bare rik? hehe Mulig jeg kommer til å studere i Tyskland, men jeg aner ingenting om hvordan ståa er på RC der. Men Tyskere virker jo fanatisk opptatt av alt som har med skalamodeller å gjøre så det er sikkert noe å finne på.
          Last edited by biggen; 12 April 2012, 08:44.

          Comment


          • #6
            Originally posted by biggen View Post
            Har dere et favorittland? Jeg var en tur i Slovenia ifjor og synes det var helt fabelaktig. Ljubljana er en utrolig vakker by, og Piran på kysten kan anbefales også.

            Piran:
            [ATTACH=CONFIG]54710[/ATTACH]
            Var i piran for omtrent 30 år siden i gamlebyen Sikkert samme idag hehe
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mr-Online View Post
              Var i piran for omtrent 30 år siden i gamlebyen Sikkert samme idag hehe
              Steike det er lenge siden. De fylte igjen lagunen for noen år siden siden den lukta så vondt. Men det er veldig koselig der, minner litt om Diochletians palass (gamlebyen) i Split, bare færre vestlige turister.
              Last edited by biggen; 12 April 2012, 08:46.

              Comment


              • #8
                Originally posted by biggen View Post
                Steike det er lenge siden. De fylte igjen lagunen for noen år siden siden den lukta så vondt. Men det er veldig koselig der, minner litt om Diochletians palass (gamlebyen) i Split, bare færre vestlige turister.
                Var når det het Jogoslavia brukte dinarer .. før inflasjonen osv... tror det blir 28-29år siden... er ihvertfall tett oppunder 30 ..
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  De har kommet seg bra i Slovenia, de var jo smarte nok til å forutsi borgerkrigen. Når de løsrev seg og rest-jugoslavia invaderte sto de klar med en uavhengig, hemmelig kommandostruktur i militæret og vestlige våpen. Var ikke mange dager med geriljakrig så var det over. De har innført Euro og full pakke. Også lager de Gorenje

                  Comment


                  • #10
                    Var på et lengre opphold i Osaka og Tokyo, Japan i fjor sommer. Japan er et land jeg kan -sterkt- anbefale!
                    Som turist så var det bare fryd og gammen; alt av tog og metro var konstant i nøyaktig rute. Om man ikke kan språket så er det faktisk svært enkelt å prøve å kommunisere frem budskapet; japanere flest går skikkelig hardt inn for å prøve å forstå og hjelpe!

                    Maten over alt er fortreffelig, mye godt øl, top notch stemning, herlig landskap (ta Shinkansen fra Osaka til Tokyo, kjempeflott utsikt!), flott folk med mye gjestfrihet, pene jenter og et herlig språk; hva mer kan jeg be om?

                    -Jeg skal tilbake så fort som mulig, på et mye lengre opphold, men jeg må bare få satt av nok fra studentlønna mi først! ^^
                    "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X